کنسول بازی جدید آتاری توسط مدیرعامل کمپانی Atari رسما تایید شد

عصر کالا- درست یک هفته پس از انتشار تیزر تبلیغاتی پروژه آتاری باکس، مدیرعامل کمپانی آتاری، فرد جنسیس (Fred Chesnais) خبر ساخت کنسول بازی جدید آتاری را تایید کرده است.

کنسول بازی جدید آتاری توسط مدیرعامل کمپانی Atari رسما تایید شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اکثر گیمرها در زمانی از زندگی خود یک کنسول آتاری داشته‌اند. اگر شما به خوبی این کنسول را درک کرده باشید، قطعا از خبر تولید کنسول بازی جدید آتاری شگفت زده می‌شوید. فرد جنسیس مدیرعامل آتاری رسما تایید کرده است که به زودی یک کنسول بازی جدید آتاری رونمایی خواهد شد. بدون شک برای هر کسی این هیجان انگیز خواهد بود که ببین یک کمپانی پس از 30 سال، چه کنسول خانگی را به عرضه خواهد رساند.

    آتاری تیزر تبلیغاتی «پروژه آتاری باکس» خود را هفته گذشته در نمایشگاه E3 2017 به نمایش گذاشته بود. بسیاری بر این باور بودند که این پروژه هیچگاه یک کنسول خانگی نخواهد بود و شاید این افراد باور ندارند که یک شرکت می‌تواند پس از چندین دهه بار دیگر به صنعت کنسول سازی بازگردد و محصولی جدید را ارائه کند.

    فرد جنسیس مدیرعامل این شرکت اخیرا تایید کرده است که آن‌ها پس از سه دهه در حال کار بر روی ساخت یک کنسول خانگی جدید هستند. وی همچنین تایید کرده است که سالیان سال توسعه و تولید این محصول به طول انجامیده است. همچنین با مشاهده تیزر تبلیغاتی منتشر شده، کاملا مشخص است که بدنه کنسول بازی جدید آتاری از جنس چوب است تا یادآور محصولات قدیمی این شرکت باشد.

    جنسیس در انتها شاره کرده است که سخت افزار این کنسول خانگی مبتنی بر کامپیوترهی شخصی (PC) است، اما طراحی آن تا بدین لحظه به مرحله نهایی نرسده است. او هیچ اطلاعات دیگری از کنسول بازی جدید کمپانی‌اش ارائه نکرده است.

    در حالی که سونی و مایکروسافت قدرت اول کنسول های خانگی هستند و به تازگی نیز نینتندو به این جمع اضافه شده، بی‌تردید ورود آتاری به این حوزه می‌تواند به جذابیت‌های موجود در دنیای کنسول های بازی بی‌افزاید. ما مشتاقانه در انتظار درز اطلاعات تازه‌ای از کنسول بازی جدید آتاری هستیم و به محض دریافت، آن‌ها را با کاربران محترم گجت نیوز درمیان خواهیم گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر