با کیت جدید ریزر، هر جای اتاق خود را به ال‌ای‌دی‌های رنگی مجهز کنید

عصر کالا- با اینکه بیشتر تجهیزات مخصوص بازی، خودشان ال‌ای‌دی‌های رنگارنگ دارند، ولی شاید خودتان بخواهید به قسمت‌های مختلف کامپیوتر بازی که جمع کرده‌اید، چراغ اضافه کنید.

با کیت جدید ریزر، هر جای اتاق خود را به ال‌ای‌دی‌های رنگی مجهز کنید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عص کالا» به نقل از دیجی کالا، اگر از ال‌ای‌دی‌های رنگارنگ شرکت «ریزر» (Razer) خوشتان می‌آید، منظورمان سری چراغ‌های «کروما» (Chroma) این شرکت است، می‌توانید از این پس آن‌ها را به هر چیزی اضافه کنید.

    بسته‌ی چراغ‌های کروما قیمتی 80 دلاری دارد.
    ریزر خبر از عرضه‌ی یک کیت به اسم Razer Chroma Hardware Development Kit داده است. این کیت، نوارهای ال‌ای‌دی دارد که می‌توانید آن‌ها را روی بخش‌های مختلف کامپیوتر، یا هر جای دیگری که دوست دارید، قرار دهید. می‌خواهید روی کل میز، یا مانیتور خودتان، چراغ‌هایی داشته باشید که با گرفتن قدرت ویژه‌ی شخصیت شما در Overwatch، روشن می‌شوند؟ می‌توانید با نوارهای ال‌ای‌دی ریزر این اتفاق را فراهم کنید.

    بسته‌ی چراغ‌های کروما قیمتی 80 دلاری دارد. این بسته، شامل یک کیت اصلی است که چراغ‌ها به آن متصل می‌شوند. دو نوار ال‌ای‌دی در این بسته‌ی 80 دلاری قرار دارد. ولی می‌توانید بسته‌های دوتایی این چراغ‌ها را به صورت جداگانه هم با قیمت 30 دلار خریداری کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر