یک کارتریج قدیمی به قیمت ۴۲ هزار دلار فروخته شد

عصر کالا- یکی از کمیاب‌ترین بازی‌های کنسول Nintendo Entertainment System یا همان NES، به قیمت بالای ۴۱ هزار و ۹۷۷ دلار فروخته شده است.

یک کارتریج قدیمی به قیمت ۴۲ هزار دلار فروخته شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، این بازی که Stadium Events نام دارد، اخیرا برای فروش در قالب یک مزایده روی سایت eBay قرار داده شده بود، ولی برنده‌ی مزایده مبلغ را پرداخت نکرده بود. صاحب بازی Stadium Events می‌گوید که سپس شخصی با او تماس می‌گیرد و برای خرید بازی، قیمت 42 هزار دلار را پیشنهاد می‌دهد.

    رقم 42 هزار دلاری که برای بازی Stadium Events پرداخت شده، این بازی را به یکی از گران‌ترین بازی‌های دنیا تبدیل می‌کند. از بین تمام بازی‌هایی که نینتندو برای کنسول اول خود عرضه کرده بود، بازی Stadium Events بسیار کمیاب است. این بازی فقط برای مدت کوتاهی برای فروش موجود می‌شود. سپس بازی‌ها را سریع جمع‌آوری و World Class Track Meet را جایگزین آن می‌کنند.

    فقط کارتریج بازی Stadium Events به قیمت حدود ده هزار دلار به فروش می‌رود. اگر کسی دفترچه و جعبه‌ی بازی را هم داشته باشد، می‌تواند نزدیک به 20 هزار دلار بازی را بفروشد. این نسخه که 42 هزار دلار برای آن پرداخت شده، حتی شرینک اصلی را هم دارد و اصلا باز نشده.

    خریدار این کارتریج از صاحب آن درخواست کرده بود که وضعیت بازی را با متخصصان وب‌سایت Video Game Authority بررسی کند. متخصصان این وب‌سایت هم که با توجه به سالم بودن بازی‌های قدیمی، به آن‌ها نمره می‌دهند، ارزش 85 از 100 را برای این نسخه از Stadium Events تشخیص داده بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر