بازی ایرانی خاله قزی روی پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود

عصر کالا- جدیدترین بازی استودیوی بازی‌سازی «آنو رسانه هنر»، افتخارات زیادی کسب کرده است.

بازی ایرانی خاله قزی روی پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از  دیجی کالا، بازی «خاله قزی» که هم‌چنین با اسم انگلیسی Grandam Overdrive شناخته می‌شود، از بازی‌های پرافتخار جشنواره‌ی بازی‌های تهران و هم‌چنین رویداد دو روزه‌ی Tehran Game Convention یا همان تی‌جی‌سی بود. استودیوی آنو رسانه هنر اخیر خبر داده است که می‌خواهند بازی خاله قزی را روی کنسول پلی‌استیشن4 عرضه کنند.

    قرار است بازی خاله قزی یا Grandam Overdrive به صورت دیجیتالی برای کامپیوتر و پلی‌استیشن4 عرضه شود.
    «مصطفی کیوانیان»، مدیرعامل استودیوی بازی‌سازی آنو رسانه هنر، در گفت‌وگویی با دیجی‌کالامگ به این موضوع اشاره کرد که بازی خاله قزی را با همکاری یک ناشر اسپانیایی روی کنسول پلی‌استیشن4 عرضه خواهند کرد. کیوانیان گفته که فعلا حاضر نیستند ناشر اسپانیایی بازی خود را معرفی کنند، ولی مذاکرات بین آن‌ها قطعی شده است. ظاهرا اولین آشنایی استودیوی آنو رسانه هنر با ناشر بازی خاله قزی، طی رویداد گیمزکام سال 2016 صورت گرفته است.

    مدیرعامل آنو می‌گوید که به کمک همکار اسپانیایی خود توانسته‌اند مراحل تبدیل بازی برای کنسول پلی‌استیشن4 و هم‌چنین ترجمه‌ی بازی را بسیار سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند. ناشر بازی خاله قزی از موفقیت آن مطمئن بوده و به همین دلیل است که روی این بازی، و البته دنباله‌ی آن، از همین حالا سرمایه گذاری کرده است.

    قرار است بازی خاله قزی یا Grandam Overdrive به صورت دیجیتالی برای کامپیوتر و پلی‌استیشن4 عرضه شود. با این حال، تاریخ انتشار دقیق بازی هنوز مشخص نشده است. کیوانیان به این موضوع اشاره کرده است که اگر با فروش بسیار خوب نسخه‌ی دیجیتالی مواجه شوند، نسخه‌ی دیسکی خاله قزی را هم برای پلی‌استیشن4 عرضه خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر