لپ تاپ مخصوص بازی MSI GS۶۳VR با مشخصات فوق العاده رونمایی شد

عصر کالا- بازار لپ تاپ های مخصوص بازی قدرتمند که مشخصاتی فوق العاده را در بدنه ای نازک و سبک جای داده اند هر روز در حال رشد است و به همین دلیل شاهد نوت بوک های رونمایی شده زیادی در رویداد Computex ۲۰۱۷ در تایوان هستیم.

لپ تاپ مخصوص بازی MSI GS۶۳VR با مشخصات فوق العاده رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری هم رسان به نقل از ابرگیزمو، به تازگی کمپانی MSI از نوت بوک GS63VR جدید خود در این رویداد رونمایی کرده است. این نوت بوک یک لپ تاپ مخصوص بازی با کارت گرافیک NVIDIA GTX 1070 است که در یک شاسی با ضخامت 0.69 اینچی قرار گرفته است.

    شرکت MSI ادعا می کند GS63VR نازکترین نوت بوک 15 اینچی در بازار است که از این نوع صفحه نمایش و کارت گرافیک برخوردار است.. وزن این نوت بوک 4.2 پوند است که به نوبه خود واقعاً قابل توجه است.
    این نوت بوک دارای یک صفحه نمایش فول اچ دی 15.6 اینچی با سرعت 3ms است و می توان این دستگاه را با یک صفحه نمایش IPS سازگار با HDR (4K HDR-compatible IPS) تنظیم کرد. در این دستگاه همچنین از فن آوری NVIDIA’s Max-Q پشتیبانی می شود.

    می توان در این نوت بوک از پردازنده های نسل هفتم Intel Core i7، 32 گیگابایت رم DDR4 و یکی از دو حافظه داخلی HDD و SSD استفاده کرد. همچنین GS63VR مجهز به صفحه کلید RGB جدید است که از محصولات شرکت همکار SteelSeries است. در این صفحه کلید می توان رنگ دکمه ها را یک به یک تغییر داد.
    شرکت MSI اطمینان داده از سیستم خنک سازی مناسبی برای قطعات داخلی استفاده کرده است. این سیستم ترکیبی از لوله گرمایی و سه فن 40 پره Whirlwind است که Cooler Boost Trinity نامیده می شود.

    این شرکت هنوز درباره زمان عرضه GS63VR و قیمت پایه آن اطلاعاتی منتشر نکرده است.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر