مجسمه‌ی ۸۰۰ دلاری Bloodborne را ببینید

عصر کالا: همانطور که احتمالا می‌دانید، بازی‌های ویدیویی سرگرمی ارزانی نیستند.

مجسمه‌ی ۸۰۰ دلاری Bloodborne را ببینید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، خود بازی‌ها به کنار، هزینه‌هایی که احتمالا به خاطر طرفدار بازی‌ها بودن صرف می‌کنید هم بسیار جیب‌تان را اذیت می‌کنند. به تازگی مجسمه‌ی جدیدی از روی شخصیت اصلی بازی بلادبورن (Bloodborne) ساخته شده که نزدیک به یک متر ارتفاع دارد.

مجسمه‌ی Bloodborne به تعداد محدود ساخته می‌شود و 800 دلار است.
مجمسه‌ی Bloodborne را شرکت ژاپنی «پرایم وان استودیو» (Prime 1 Studio) طراحی کرده است. این مجسمه در اصل از روی بسته‌ی الحاقی The Old Hunters بازی ساخته شده است و اندازه‌ی دقیق‌اش، 81 سانتی‌متر است. اگر می‌خواهید یکی از این مجسمه‌ها داشته باشید، باید 800 دلار از همین حالا برای خرید آن کنار بگذارید.

می‌توان لامپ خیابان و ستونی که در مجسمه است را عوض کرد. هم‌چنین امکان تغییر دست راست هم وجود دارد. هر دست جداگانه‌ای که در بسته‌ی این مجسمه قرار داده شده، سلاحی متفاوت دارد: یک دست تبر Hunter Axe را دارد و دست دیگر Saw Cleaver را. اگر کمی بیشتر پرداخت کنید، یک دست سوم هم دریافت می‌کنید که اسلحه‌اش Theaded Cane است.

مثل دیگر مجسمه‌های گران‌قیمت و بزرگ، مجسمه‌ی Bloodborne هم به تعداد محدود ساخته می‌شود. فقط 2000 عدد از نسخه‌ی معمولی و 1250 عدد از نسخه‌ی گران‌تر تولید خواهد شد. شرکت Sideshow که خودش بهترین سازنده‌ی مجسمه است، قرار است نسخه‌ی گران‌تر مجسمه‌ی Bloodborne را به صورت انحصاری بفروشد.

می‌توان از همین حالا مجمسه‌ی Bloodborne را پیش‌خرید کرد، اما این مجسمه در شهریور ماه سال آینده، یعنی سپتامبر 2018، به دست خریداران خواهد رسید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر