لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios ۳۰۰ با قیمت پایه ۲ هزار دلار عرضه شد

عصر کالا- عرضه لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios ۳۰۰ با سخت افزاری قدرتمند در هند آغاز شد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسر می‌پردازیم.

لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios ۳۰۰ با قیمت پایه ۲ هزار دلار عرضه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اواسط اردیبهشت ماه بود که ایسر در کنفرانسی خبری به صورت رسمی دو لپ تاپ مخصوص بازی Predator Helios 300 و Predator Triton 700 را پیش روی کاربران قرار داد. بعد از گذشت بیش از سه ماه، حالا مدل ارزان‌تر این محصولات روانه بازار هند شده است.
    لپ تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios 300 با بهره‌گیری از صفحه نمایشی 15.6 اینچی و IPS با وضوح فول اچ دی، با ترکیبی از رنگ‌های مشکی مات و قرمز طراحی شده است که بدون شک مورد توجه بسیاری از بازی‌خورها قرار خواهد گرفت.
    در رابطه با مشخصات فنی، کاربران می‌توانند این محصول جدید را در دو مدل مختلف با پردازنده‌های نسل هفتمی Core i7-7700HQ یا Core i5-7300HQ و کارت‌های گرافیک GTX 1060 یا GTX 1050Ti خریداری کنند. به علاوه، لپ تاپ مخصوص بازی ایسر با پشتیبانی از حداکثر 16 گیگابایت رم DDR4، همراه با هارد مکانیکی 1 ترابایتی و هارد جامد 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اتصالات Predator Helios 300 نیز شامل یک پورت USB 3.1 نوع C، یک پورت USB 3.0 (با امکان شارژ از طریق یو اس بی در صورت خاموش بودن)، دو پورت USB 2.0، یک اتصال‌دهنده HDMI 2.0 و همین‌طور یک پورت گیگابیت اترنت می‌شود.

    علاوه بر موارد بالا، لپ تاپ Predator Helios 300 همراه با تکنولوژی های صوتی “Dolby Audio Premium” و “Acer TrueHarmony” عرضه شده است تا علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای، کیفیتی فوق‌العاده را در این زمینه تجربه کنند. همچنین سازندگان از سیستم خنک‌کننده AeroBlade 3D Fan 2 با تیغه‌های فلزی بسیار باریک استفاده کرده‌اند تا مشکلی در رابطه با انتقال رو به بیرون گرما وجود نداشته باشد.
    مدیر ارشد بازاریابی ایسر در هند نیز با اشاره به احساس خود نسبت به عرضه سری جدید محصولات Predator در این کشور، اعلام کرد Predator Helios 300 با ترکیبی از طراحی خلاقانه و سخت افزاری قدرتمند، آسودگی و لذت علاقه‌مندان در اجرای بازی‌ها را تضمین خواهد کرد.
    هم‌اکنون فروش این محصول قدرتمند در دو نسخه مختلف با قیمت پایه 129 هزار و 999 روپیه هند (حدود 2027 دلار) به صورت اختصاصی توسط “Flipkart” آغاز شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر