باندل بازی Splatoon ۲ نینتندو سوییچ معرفی شد

عصر کالا- نینتندو باندل جدید نینتندو سوییچ را برای آمریکا معرفی کرد که شامل بازی Splatoon ۲ و جوی‌کان‌هایی با رنگ جدید است.

باندل بازی Splatoon ۲ نینتندو سوییچ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومجی، اگر به دنبال باندل‌های متفاوت از کنسول نینتندو سوییچ هستید، باید بگویم که خوشحال باشید زیرا نینتندو باندل جدید این کنسول را معرفی کرد. باندل جدید نینتندو سوییچ تنها در اختیار کاربران آمریکایی قرار خواهد گرفت و فقط در یک فروشگاه به فروش می‌رسد.

    طبق جدیدترین اخبار بازی، این باندل جدید در واقع باندل بازی Splatoon 2 است که در تاریخ 17 شهریور ماه (هشت سپتامبر) تنها از طریق فروشگاه والمارت به فروش می‌رسد. باندل بازی Splatoon 2 دارای یک نسخه دیجیتالی از بازی، یک کیف همراه و جوی‌کان‌هایی با رنگ جدیدی است و 380 دلار قیمت گذاری شده است. متاسفانه نینتندو اعلام نکرده است که این باندل تا چه زمانی قابل خرید است.

    جوی‌کان‌های باندل بازی Splatoon 2 در واقع برگرفته از دنیای جوهری بازی است و شاهد رنگ نئون سبز و نئون صورتی در طراحی آن‌ها هستیم که با فضای بازی به خوبی هم‌خوانی دارد. همچنین نینتندو در جریان خبر مطبوعاتی خود گفت که کاربران آمریکایی برای اولین بار می‌توانند به جوی‌کان‌های ترکیبی نینتندو سوییچ دسترسی داشته باشند و این جوی‌کان‌ها در آینده به صورت جداگانه نیز به فروش می‌رسند.

    در حال حاضر تنها دو مدل نینتندو سوییچ به فروش می‌رسد که یکی از آن‌ها دارای جوی‌کان‌های خاکستری و دیگری دارای جوی‌کان‌های نئون آبی و نئون قرمز است. البته در زمان عرضه‌ی بازی Arms، جوی‌کان‌های زرد رنگ نینتندو سوییچ نیز به صورت جداگانه در دسترس قرار گرفت. نکته‌ی جالب این خبر این است که باندل بازی Splatoon 2، اولین باندلی است که برای کاربران آمریکایی نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است. این درحالی است که کاربران اروپایی و ژاپنی، در گذشته باندل‌هایی از بازی Splatoon 2 را دریافت کرده بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر