قیمت کنسول آتاری باکس مشخص شد

عصر کالا- به تازگی اطلاعات جدیدی از کنسول آتاری باکس منتشر شده است. نکته قابل توجه میان اخبار اخیر منتشر شده از این دستگاه، پشتیبانی آتاری باکس از سیستم عامل لینوکس است.

قیمت کنسول آتاری باکس مشخص شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، آتاری باکس از پردازنده شرکت AMD استفاده کرده و تکنولوژی گرافیکی Radeon بهره خواهد برد. قیمت این دستگاه نیز، رقمی متغیر بین 250 الی 300 دلار آمریکا خواهد بود.

    البته هنوز جزییاتی از نسخه های ویژه ای از این کنسول که موجب افزایش قیمت 50 دلاری آن می شوند ارائه نشده، همچنین، یکی از نکات جالب در رابطه با این دستگاه، استفاده از سیستم عامل لینوکس، به جای ویندوز  در طراحی رابط کاربری آن است.

    استفاده از لینوکس به این معنا است که شما علاوه بر امکان اجرای بازی های کلاسیک آتاری، امکان اجرای برخی از عناوین پی سی را که برای این سیستم عامل منتشر شده اند را نیز خواهید داشت.

    انتخاب سیستم عامل لینوکس در این کنسول، اتفاق عجیبی محسوب نمی شود. جدا از سیستم عامل مخصوص بازی استیم که بر اساس لینوکس طراحی شده، در حال حاضر، تعداد زیادی بازی برای این پلتفرم عرضه شده اند که روی آتاری باکس نیز قابل بازی خواهند بود.

    همچنین آتاری اعلام کرده است که این کنسول، با سیل عظیمی از بازی های کلاسیک این کمپانی و سیستم عامل لینوکس، در حین عرضه روبرو شده و بازی های جدیدی نیز به زودی برای آن معرفی خواهند شد.

    در نهایت آتاری خبر از راه اندازی کمپین تبلیغاتی عظیمی برای کنسول خود در آینده ای نزدیک داده است. به گفته سازندگان این کنسول، استفاده از سیستم عامل لینوکس در این کنسول، برای اولین بار به کاربران این قابلیت را خواهد داد که از آزادی عمل بیشتری روی کنسول های خانگی بهره ببرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر