قیمت و شرایط فروش گوشی‌های هواوی P۱۰ و P۱۰ پلاس در ایران اعلام شد

عصر کالا- شرکت هواوی، به‌صورت رسمی قیمت گوشی‌های پی۱۰ و پی۱۰ پلاس را برای بازار ایران اعلام کرد. طبق اعلام هواوی، فروش گوشی‌های P۱۰ و P۱۰ پلاس از روز دوشنبه، چهارم اردیبهشت ماه جاری در فروشگاه اینترتی دیجی‌کالا آغاز می‌شود.

قیمت و شرایط فروش گوشی‌های هواوی P۱۰ و P۱۰ پلاس در ایران اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ در کمپین اینترنتی جدید هواوی، گوشی‌های P10 و P10 پلاس هر کدام در پکیج‌های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

    به سری اول از خریدارانی که در این روزها گوشی P10 پلاس را خریداری کنند، یک دستگاه ساعت هوشمند Watch 1 و Carfi هدیه داده می‌شود، سری دوم به همراه این گوشی، اسمارت بند B3 و Carfi و سری سوم علاوه بر P10 پلاس، Fit Metis و Carfi به عنوان هدیه اهدا می‌شود.

    همچنین سری اولی که گوشی P10 را خریداری کنند، علاوه بر گوشی، یک دستگاه ساعت هوشمند Watch 1، سری دوم به همراه P10، یک دستگاه talk band 3 و سری سوم همراه با گوشی P10 یک دستبند Fit Metis دریافت می‌کنند.

    گوشی‌های P10 و P10 پلاس به ترتیب با قیمت‌های 2 میلیون و 120 هزار تومان و 2 میلیون و 850 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

    از مشخصات هواوی P10 می‌توان به نمایشگر 5.1 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی اشاره کرد که از چیپست قدرتمند HiSilicon 960 با 3 یا 4 گیگابایت رم (بسته به مدل گوشی) استفاده می‌کند. این پرچم‌دار هواوی دارای دوربین دو گانه است که با همکاری شرکت لایکا بر روی محصول استفاده شده و دارای کیفیتی بسیار عالی‌ست. P10 قادر است تا به‌صورت 4K هم فیلم‌برداری کند و دارای یک باتری با توان 3200 میلی‌آمپر است.

    محصول دیگر هواوی یعنی P10 پلاس دارای مشخصات نسبتا مشابهی است و تفاوت اصلی به سایز دستگاه باز می‌گردد که دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD بوده و مجهز به یک باتری 3750 میلی‌آمپری است.

    این پرچم‌داران جدید هواوی، با رنگ‌های بسیار متفاوت و جذابی هم تولید شده‌اند که شامل سفید سرامیکی، آبی، طلایی، مشکی، نقره‌ای، رز گلد و سبز می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر