هواوی یک گوشی ارزان ‌با باتری‌ای پرظرفیت معرفی کرد

عصر کالا- هواوی یکی پس از دیگری گوشی معرفی می‌کند. این شرکت چینی که جدیدترین پرچم‌دارانش یعنی P۱۰‌ و P۱۰ پلاس را برای عرضه آماده کرده، امروز یک گوشی ارزان‌قیمت را هم معرفی کرد. این گوشی جدید، Enjoy ۷ Plus نام دارد و به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی مجهز شده است.

هواوی یک گوشی ارزان ‌با باتری‌ای پرظرفیت معرفی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»به نقل از واران نیوز، طی ماه‌های گذشته صدها گوشی میان‌رده و ارزان‌قیمت اندرویدی به بازارهای مختلف در سراسر دنیا عرضه شد. تعداد این گوشی‌ها آن‌قدر زیاد شده که با دیدن مشخصات‌شان نمی‌شود به شرکت سازنده‌شان پی برد. در این میان، جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی هواوی هم با نام Enjoy 7 Plus آمده تا در این بازار شلوغ، سهمی برای خودش داشته باشد.

    گوشی Enjoy 7 Plus به اندروید 7٫0 نوقا مجهز است و با قیمتی معادل 230 دلار به فروش خواهد رسید. این محصول فعلا برای بازار چین معرفی شده؛ اما به احتمال زیاد Enjoy 7 Plus با نامی دیگر در سایر کشورها هم عرضه خواهد شد.
    از مهم‌ترین مشخصات فنی این گوشی می‌شود به تراشه‌ی اسنپدراگون 435، رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم دارد. هواوی برای Enjoy 7 Plus یک نمایشگر 5٫5 اینچی با رزولوشن HD‌ در نظر گرفته.
    مهم‌ترین ویژگی این گوشی شاید باتری پرظرفیت آن باشد. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این محصول، اصلی‌ترین نقطه‌ی قوت آن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر