هواوی در ایران سرویس VIP راه‌اندازی کرد

عصر کالا- هواوی در ایران سرویس VIP ویژه سری گوشی های P۱۰ و P۱۰ Plus هم راه‌اندازی کرده است که بر اساس آن خدمات ویژه‌ای به مشتریان اختصاص داده می‌شود. سرویس VIP هواوی مربوط به گوشی‌های P۱۰ و P۱۰ plus مشمول ۱۸ ماه گارانتی و ۳ ماه گارانتی تعمیرات شکستگی و آبخوردگی صفحه نمایش می‌شوند. این طرح شامل تعمیر صفحه نمایش دستگاه در صورت شکستن یا آسیب‌دیدن بر اثر سقوط، ضربه یا هر آسیب دیگر فیزیکی است.

هواوی در ایران سرویس VIP راه‌اندازی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ البته این سرویس فقط شامل گزارش‌های ثبت شده در مدت زمان 3 ماه از تاریخ فعال‌سازی گوشی است و برای هر دستگاه فقط یک‌بار قابل استفاده است. بر این اساس کاربران در صورت آسیب‌دیدن صفحه نمایش گوشی هوشمندشان لازم است با شماره 42000-021 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنند و هماهنگی‌های لازم به این شکل انجام می‌شود تا گوشی از درب منزل یا محل کار کاربران دریافت شود.

    این خدمات به شکل کاملا رایگان ارایه می‌شود، بنابراین کاربران برای دریافت این سرویس یا باید رسید خرید و جعبه را به یکی از مراکز خدمات هواوی تحویل دهند یا با مرکز خدمات هواوی به شماره 42000-021 تماس بگیرند.

    سرویس VIP هواوی شامل دستگاه‌هایی است که دارای ضمانت اصلی هواوی در ایران باشند. برای اطمینان از اصل بودن ضمانت اصلی هواوی لازم است کاربران هنگام خرید گوشی، کد IMEI دستگاه خود را به شماره 100042000 پیامک کنند و در صورت تایید گارانتی، اقدام به خرید کنند.

    جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 42000-021 (مرکز خدمات هواوی) تماس بگیرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر