معرفی گوشی Huawei P۸ lite ورژن ۲۰۱۷

عصر کالا- اگر از جمله علاقمندان به برند هواووی بوده باشید خوب می دانید که، گوشی Huawei P۸ lite نتوانست در سال اخیر رتبه خوبی از آن خود کند.

معرفی گوشی Huawei P۸ lite ورژن ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گویاآی‌تی، بررسی کنندگان به این گوشی امتیاز 6٫5 از 10 را ارائه داده اند که این یعنی این گوشی کمی از متوسط بالاتر است اما هنوز به قابل قبول و خوب نرسیده است. از این رو، هواووی برای اینکه بتواند یک گوشی در خور برای سال  2017 ارائه دهد تصمیم گرفت که این گوشی را ارتقا دهد و آن را با ورژن 2017 روانه بازار کند.

    امروز گویا آی تی قصد دارد به بررسی گوشی Huawei P8 lite مدل 2017 بپردازد و ویژگی های در نظر گرفته شده برای ان توسط این شرکت را در اختیارتان قرار دهد.

    گوشی Huawei P8 lite ورژن 2017 دیروز معرفی شد و قرار است طی 14 روز آینده روانه بازار شود.

    این گوشی از یک نمایشگر 5٫2 اینچی برخودار است که این نمایشگر از رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل برخوردار است. میزان فضای رم در نظر گرفته شده برای این گوشی، 3 گیگابایت است و باتری ان نیز از ظرفیت 3000 میلی امپر بر ساعت برخوردار است. حافظه داخلی بکار گرفته شده در گوشی Huawei P8 lite مدل 2017 نیز 16 گیگابایت است.

    دوربین های بکار رفته در این گوشی شامل یک دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است. چیپست پردازنده این گوشی HiSilicon است که از یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس، 2100 مگاهرتز پشتیبانی می کند.

    گوشی هواووی، از Android (7.0) پشتیانی می کند که با رابط کاربری EMUI 5.0 ارائه شده است. رنگ های در نظر گرفته شده باری هواووی 2017، طلایی، مشکی و سفید است. به نظر می رسد که برندها به یک برنامه ثابت رسیده اند تا از رنگ بازی در مورد گوشی های خود خود داری کنند.

    با وجود ویژگی هایی که برای نمایشگر ذکر شد، تراکم پیکسلی نمایشگر به میزان 424 پیکسل بر اینچ می رسد که رقم متوسط اما قابل قبولی است. در عین حال، این نمایشگر از تکنولوژی IPS LCD در ساخت استفاده کرده است که این تکنولوژی در بسیاری از برندهای مشهور مورد استفاده قرار گرفته است. سنسورهای گزارش شده برای این نمایشگر، شامل سنسورهای مجاورتی و نوری است.

    همانطور که بالاتر ذکر شد، دوربین عقب یک دوربین 12 مگاپیکسلی است که این رقم با آیفون 7 برابری می کند. گوشی هوواوی 2017 از یک فلش ال ای دی برای دوربین عقب نیز بهره مند است که به گرفتن عکس های واضح تر کمک خواهد کرد.

    دو عنصری که از وجود آن توسط هواووی خبرهایی ارائه شده شامل پردازنده گرافیکی و اسلات های افزایش حافظه است که البته این اطلاعات دقیق نیستند. بدین معنی که هواوی در مورد نوع پرداشگر گرافیکی و البته، میزان ارتقای حافظه سخنی به میان نیاورده و تنها اعلام داشته که گوشی دارای پردازشگر گرافیکی بوده و می توان از طریق اسلات های میکرو اس دی، microSDHC و microSDXC فضای ان را ارتقا داد اما خبری از میزان افزایش حجم حافظه به میان نیامده است.

    همچنین این برند تصمیم دارد که تا پیش از نشر واقعی این گوشی، از ابعاد آن چیزی به دیگران نگوید اما احساس می کنیم که این گوشی نباید اندازه ای کوچکتر از پرچم دار های 5٫5 اینچی داشته باشد.

    با توجه به اینکه، باتری این گوشی غیرقابل تعویض است می توان حدس زد که  گوشی Huawei P8 lite ورژن 2017 از جمله گوشی های باریک هواووی باشد و ضخامت آن به زیر 8 میلی متر برسد.

    خروجی صدا در این گوشی توسط دو معبر Earpiece, Loudspeaker صورت می گیرد که البته این به معنی این است که از خروجی استریو در گوشی Huawei P8 lite ورژن 2017 کماکان خبری نیست.

    همچنین این گوشی جدید هواووی، از جمله گوشی های دو سیم کارتی است که یکی از سیم کارت ها با اسلات حافظه ای به اشتراک گذاشته شده است. برای استفاده از سیم کارت در این گوشی باید سیم کارت خود را در قطع نانو برش دهید.

    این گوشی به میزان 239 پوند قیمت گذاری شده است و نکته نهایی نیز این است که رسانه ها تنها رقیب گوشی Huawei P8 lite ورژن 2017 را نسخه قدیمی آن یعنی Huawei P8 lite ذکر کرده اند.

    با این حال به نظر می رسد که این گوشی نتواند رتبه ای بیش از 6٫5 یا 7 را از طرف کاربران در این سال جدید دریافت کند. در این باره نظر شما چیست؟ در صورتی که از کاربران Huawei P8 lite بوده اید، ویژگی های ورژن جدید Huawei P8 lite را با ورژن قدیمی که در دست دارید را با گویا آی تی در میان بگذارید. همچنین این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر