Honor ۹ در کمتر از یک ماه، یک میلیون دستگاه فروخت

عصر کالا- در ماه خرداد بود که شرکت «آنر» از پرچم‌دار جدید خودش به اسم Honor ۹ رونمایی کرد. این گوشی که در آن زمان، فقط در چین رونمایی و عرضه شده بود، در حال حاضر دو هفته‌ای است که در دیگر مناطق دنیا مثل اروپا هم عرضه شده است.

Honor ۹ در کمتر از یک ماه، یک میلیون دستگاه فروخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجی کالا ؛ فقط 28 روز از عرضه‌ی Honor 9 گذشته و بیش از یک میلیون دستگاه از این گوشی فروخته شده است.
    شرکت آنر، که در اصل زیرمجموعه‌ای از شرکت هوآوی است، خبر از فروش شگفت‌انگیز گوشی Honor 9 داده است. در حال حاضر فقط 28 روز از عرضه‌ی Honor 9 گذشته و مدیر عامل شرکت آنر خبر داده است که توانسته‌اند بیش از یک میلیون دستگاه از این گوشی را بفروشند. براث مقایسه، بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که پرچم‌دار قبلی آنر یعنی گوشی Honor 8 در دو ماه، توانسته بود 1٫5 میلیون دستگاه بفروشد.

    «ژاو مینگ»، مدیر عامل آنر، هم‌چنین به این موضوع اشاره کرده است که از کمبود این گوشی به خاطر فروش زیادش خبردار است. او گفته که انتظار این استقبال زیاد را نداشتند و از کسانی که نمی‌توانند Honor 9 را در فروشگاه‌ها پیدا کنند، عذرخواهی کرده است.

    مدیرعامل آنر قول داده که سرعت تولید Honor 9 را بیشتر می‌کنند تا بتوانند به تقاضای بالایی که برای برای این گوشی وجود دارد، پاسخ دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر