هوآوی با پشت سر گذاشتن اپل برند دوم دنیا در بازار تلفن همراه دنیا شد

عصر کالا- بر مبنای آخرین آمار موسسه تحقیقاتی Counterpoint، هوآوی با پشت سر گذاشتن اپل، دومین برند بازار تلفن همراه دنیا شد و این شرکت هم اکنون سهم بازار بیشتری از برند اپل در بازار تلفن همراه دنیا دارد.

هوآوی با پشت سر گذاشتن اپل برند دوم دنیا در بازار تلفن همراه دنیا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سیتنا، بر اساس آمار این موسسه مطرح و فعال در زمینه تحقیقات بازار، هوآوی به صورت پیاپی در دو ماه June و July موفق شده سهم بازاری بیش از برند اپل در فروش گوشی‌های خود در سراسر دنیا داشته باشد.

    هوآوی طی ماه اخیر موفقیت‌های زیادی را در بازار جهانی کسب کرده که از جمله آنها می‌توان به ورود این شرکت به لیست 100 شرکت بزرگ دنیا که توسط مجله Fortune به صورت سالیانه منتشر می‌شود اشاره نمود.

    به علاوه این شرکت طی سال اخیر موفقیت‌های زیادی در افزایش سهم بازار خود در بازار گوشی‌های گران قیمت بالای 500 دلار داشته است که این امر نشان دهنده موفقیت چشمگیر این شرکت در بازار گوشی‌های بالارده در کنار گوشی‌های میان رده دارد.

    این شرکت در ماه های اخیر در مناطق اروپای مرکزی و شرقی موفق شده بود که سهم بازار اپل را پشت سر بگذارد ولی هم اکنون این موفقیت را با شاخص سهم بازار جهانی تکرار کرده است.

    این شرکت همچنین در نمایشگاه IFA با اعلام ورود خود به عنوان اولین تولید کننده پردازنده تلفن همراه به حوزه AI یا هوش مصنوعی با چیپ Kirin 970، برتری تکنولوژیک خود را به رخ رقبای خود این بازار تلفن همراه دنیا کشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر