گوشی موبایل هوآوی مدل P۱۰ Lite دو سیم کارت

عصر کالا- پس از معرفی P۱۰ و P۱۰ Plus این بار شاهد معرفی و عرضه P۱۰ Lite هستیم که یکی دیگر از اعضای خانواده بزرگ هوآوی محسوب می‌شود.

گوشی موبایل هوآوی مدل P۱۰ Lite دو سیم کارت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از بولتن؛ پس از معرفی P10 و P10 Plus این بار شاهد معرفی و عرضه P10 Lite هستیم که یکی دیگر از اعضای خانواده بزرگ هوآوی محسوب می‌شود. «هوآوی P10 Lite دو سیم‌کارت» (Huawei P10 Lite Dual SIM) عضو جدید این خانواده از نمایشگری بزرگ و پردازنده‌ای قوی بهره برده تا چیز زیادی از هم نسل‌هایش کم نداشته باشد. P10 Lite که به پردازنده اختصاصی هوآوی کایرین 658 مجهز شده می‌تواند در کنار چهار گیگابایت رم توان پردازشی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

    البته مشخصات مجموعه سخت‌افزاری P10 Lite به همین‌جا خلاصه نمی‌شود و 32 گیگابایت حافظه داخلی هم در کنار آن وجود دارد. اگر نگران حجم بالای فایل‌های صوتی و تصویری، برنامه‌ها و بازی‌های خود هستید باید بدانید P10 Lite از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین فضای کافی در اختیار کاربران وجود خواهد داشت.

     گوشی جدید هوآوی با نمایشگر 5.2 اینچی‌اش در میان P10 و P10 Plus رتبه دوم را به خود اختصاص می‌دهد. این نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1920 × 1080 می‌تواند تراکم بالای 424 پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد و وضوح و روشنایی کافی داشته باشد.

    با وجود این نمایشگر بزرگ و پشتیبانی P10 Lite از نسل چهارم اینترنت پر سرعت می‌توانید به تماشای فیلم آنلاین و وبگردی بپردازید و تجربه بی‌نظیری را برای خود رقم بزنید. P10 Lite برخلاف دو محصول دیگری هوآوی که در بالا به آن‌ها اشاره شد به دوربین دوتایی مجهز نشده و تنها یک دوربین 12 مگاپیکسلی را در قاب پشت خود جای داده است.

    این دوربین به فلاشی از نوع Dual Tone LED مجهز شده و از امکانات مختلفی مانند قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection) ، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) و قابلیت عکاسی HDR بهره برده تا امکان ثبت تصاویری باکیفیت را در اختیار کاربران قرار دهد. این در حالی است که دوربین سلفی در این محصول 8 مگاپیکسل باقی مانده تا با دو محصول دیگر این خانواده یکسان باشد.

    اندروید نوقا یکی دیگر از امکاناتی است که در P10 Lite استفاده شده تا تمامی امکانات در این گوشی موبایل در حد ایدئال قرار داشته باشد. درنهایت به منبع تغذیه P10 Lite خواهیم پرداخت که باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت است و می‌تواند انرژی موردنیاز فعالیت با این گوشی موبایل را تأمین کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر