باتری ساعت هوشمند جدید هواوی ۲ هفته دوام می‌آورد

عصر کالا- شرکت هواوی که به تازگی رویداد سالیانه خود را برگزار کرده، همزمان با رونمایی از گوشی جدید Mate ۳۰ Pro با قابلیت‌های فوق‌العاده از یک ساعت هوشمند جدید موسوم به GT ۲ رونمایی کرده است که تا دو هفته نیاز به شارژ ندارد.

باتری ساعت هوشمند جدید هواوی ۲ هفته دوام می‌آورد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، گوشی Mate 30 Pro تنها دستگاه جدیدی نیست که هواوی در جدیدترین رویداد خود رونمایی کرد، بلکه این شرکت ساعت هوشمند جدید خود موسوم به GT 2 را نیز معرفی کرد که جدیدترین پوشیدنی سیستم عامل مخصوص هواوی به نام LiteOS است.

    هواوی وعده داده است هنگامی که این ساعت هوشمند اواخر سال جاری به بازار اروپا عرضه شود، در دو اندازه 46 و 42 میلی‌متری ارائه خواهد شد. مدل 46 میلی‌متری دارای یک بند 22 میلی‌متری و صفحه نمایش 1.39 اینچی آمولد با وضوح 454 در 454 پیکسل است. از طرف دیگر مدل 42 میلی‌متری از یک بند 20 میلی‌متری و یک صفحه نمایش 1.2 اینچی آمولد با وضوح 390 در 390 بهره می‌برد. بنابراین مدل کوچکتر، نازکتر و سبکتر است.

    ویژگی برجسته هر دو دستگاه، عمر باتری آنهاست. هواوی با بهره‌گیری از تراشه جدید Kirin A1 در هر دو محصول، وعده دو هفته نگه‌داری شارژ باتری را در مدل 46 میلی‌متری داده است، چرا که مدل بزرگتر دارای یک باتری با ظرفیت بالاتر است.

    هواوی می‌گوید در حالی که می‌توانید از تمام عملکردهای ساعت GT 2 از جمله GPS، ضربان قلب و ردیابی و ثبت میزان خواب استفاده کنید، می‌توانید دو هفته از آن بدون نگرانی از تمام شدن شارژ لذت ببرید. البته بدیهی است که عمر باتری با توجه به میزان استفاده از ویژگی‌های خاص متفاوت خواهد بود، زیرا برخی ویژگی‌ها باتری را بیشتر تخلیه می‌کنند.

    فارغ از باتری، جدیدترین ویژگی برای این دستگاه‌ها پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.1 است که تا زمانی که در فاصله 150 متری این ساعتها قرار داشته باشید، می‌توانید از بلوتوث آنها استفاده کنید و مثلا از طریق هدفون به موسیقی گوش دهید.

    هواوی همچنین میزان حافظه داخلی موجود را در هر دو مدل افزایش داده است. این ساعت‌های هوشمند قابلیت ذخیره حداکثر 500 فایل MP3 را دارند. علاوه بر این، هر دو مدل به مدت 10 دقیقه در عمق تا 50 متر ضد آب هستند.

    از لحاظ نرم‌افزاری از ردیابی پیشرفته 15 فعالیت بدنی از جمله دویدن، پیاده‌روی، کوه‌پیمایی، دوچرخه‌سواری و شنا پشتیبانی می‌کنند.

    هواوی ویژگی ردیابی خواب این گجت پوشیدنی را نیز افزایش داده است و مانند همه ردیاب‌های تناسب اندام می‌توانید به یادآوری فعالیت‌ها و همچنین شمارش قدم و کالری دسترسی داشته باشید.

    ساعت هوشمند GT 2 مانند "اپل واچ" در صورت مشاهده ضربان قلب نامنظم برای مدت طولانی به کاربر هشدار می‌دهد.

    این ساعت از ماه آینده در اروپا عرضه خواهد شد، اما هنوز هیچ حرفی در مورد قیمت‌گذاری و در دسترس بودن در آمریکا زده نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر