کسب مقام دوم در رده‌بندی بهترین دوربین توسط هوآوی V۳۰

عصر کالا- محصول هوآوی توانست تا در زمان کمتر از دو ماه عنوان دومین گوشی با بهترین کیفیت دوربین را به خود اختصاص دهد.

کسب مقام دوم در رده‌بندی بهترین دوربین توسط هوآوی V۳۰
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،گوشی V30 Pro یکی از پرچمداران میان رده شرکت هوآوی است که در دسامبر سال 2019 به بازار عرضه شد. قیمت این عنوان در زمان عرضه 649 دلار اعلام شد. حال پس از گذشت کمتر از دو ماه از معرفی این گوشی، عنوان هوآوی V30 Pro توانسته است تا جایگاه دوم را در رده‌بندی بهترین دوربین‌های گوشی کسب کند. این گوشی موفق شده است که امتیاز 122 را در کیفیت پردازش دوربین به خود اختصاص دهد و جایگاه عنوان Mate 30 Pro را ازآن خود کند. عنوان Honor V30 Pro توانسته امتیاز 133 را برای عکاسی و امتیاز 100 را در کیفیت ضبط فیلم کسب کند. لازم به ذکر است که این عنوان از یک دوربین اصلی سونی IMX600 چهل مگاپیکسلی برخوردار است که یک سنسور Quad-Bayer RYYB دارد. نکته قابل توجه آن است که این سنسور در بین پرچمداران سری Mate مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    جزئیات دوربین‌های هوآوی V30

    این گوشی همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز 2.2 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز 1.4 دارد که این دو دوربین قابلیت زوم تا سه برابر را دارند. با این دوربین‌ها عنوان V30 توانست تا کیفیت فوق‌العاده‌ای را به نمایش بگذارد. گوشی V30 در بخش کیفیت تصاویر با نور کم توانست امتیاز کامل را کسب کند. قدرت زوم فوق‌العاده این گوشی از دیگر نکات مثبتی بود که توانست امتیاز کاملی را برای V30 کسب کند و آن را یک قدم به موفق شدن نزدیک‌تر کند.

    کسب مقام دوم در رده بندی بهترین دوربین توسط هوآوی V30

    تنها نکته‌ای که نتوانست داوران را راضی نگه دارد قابلیت تمرکز خودکار این عنوان بود که متاسفانه از دقت بالایی برخوردار نبود. مشکلات تمرکز خودکار این گوشی در قسمت فیلم‌برداری نیز وجود داشت که باز هم از امتیاز این گوشی کاست. جدا از این ایرادها، پردازش رنگ‌ها، دریافت نور و تمامی نکات دیگر این گوشی کاملا خوب و راضی کننده بودند. گفتنی است که از دلایل دیگر موفقیت این گوشی در بخش عکس‌برداری، می‌توان به وجود جزئیات بالا و عدم وجود هیچ‌گونه اختلال و یا نویز در تصویر اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر