هواوی آنر ۱۰ معرفی شد

عصر کالا- پرچم‌دار جدید هواوی آنر ۱۰ با تراشه‌ی کرین ۹۷۰ و هوش مصنوعی در دوربین دوگانه رونمایی شد.

هواوی آنر ۱۰ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  آنر10 به‌عنوان جدیدترین گوشی‌ هوشمند و پرچم‌دار سری آنر رونمایی شد. آنر10 با بهره‌گیری از نمایشگر 5.84 اینچی و یک بریدگی در بالای نمایشگر شبیه آیفون 10 و هواوی P20 Pro  است.

    نمایشگر 5.84 اینچی این گوشی که از نوع IPS LCD می‌باشد از رزولوشن 2280 در 1080 پیکسلی بهره می‌برد و تراکم 432 پیکسل بر اینچ به ارمغان می‌آورد. سنسور اثر انگشت در پایین نمایشگر قرار گرفته است.

    ز جمله‌ی ویژگی‌های بارز این گوشی‌ هوشمند  بهره‌گیری از تراشه‌ی کرین 970 اشاره کرد که در گوشی‌های  پی 20 و پی20 پرو نیز وجود دارد. نکته قابل توجه در این گوشی حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی است؛ با این حال محصول جدید آنر از وجود اسلات کارت حافظه بهره نمی‌برد.

    آنر10 در پشت گوشی یک دوربین دوگانه دارد که شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 24 مگاپیکسلی مونوکروم است. دوربین سلفی نیز شامل سنسور 24 مگاپیکسلی می‌باشد. عملکرد دوربین سلفی آنر10 در زمان ثبت تصاویر پرتره، شبیه آیفون اپل است.بر اساس اطلاعات منتشر شده دوربین اصلی و سلفی آنر10 از هوش مصنوعی برای انجام تنظیات بهره می‌برد. در مورد ثبت ویدیو، دوربین اصلی می‌تواند تصاویری با رزولوشن 4K ثبت کند؛ حال آن‌که دوربین سلفی ویدیو‌ی فول اچ‌دی ثبت می‌کند.

    آنر10 به یک باتری با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت مجهز است که می‌توان آن را از طریق کابل USB‌ نوع C در کمتر از25 دقیقه تا 50 درصد شارژ کرد. قیمت این گوشی هوشمند 415 دلار است. آنر10 با پشتیبانی از دو اسلات سیم‌کارت در رنگ‌های بنفش، آبی، سیاه و خاکستری به فروش می‌رسد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر