در اواخر سال جاری میلادی؛

هواوی میت ایکس با ۳ دوربین پشتی به بازار می آید

عصر کالا- تاریخ جدید عرضه هواوی میت ایکس آخر سال جاری اعلام شده است. همچنین به نظر می رسد برخی مشخصات آن تغییر کرده و با ۳ دوربین پشتی و ۲ باتری عرضه می شود.

هواوی میت ایکس با ۳ دوربین پشتی به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، هواوی نخستن موبایل تاشو خود به نام Mate X را در کنگره جهانی موبایل 2019 در اوایل سال جاری معرفی کرد. اما عرضه این موبایل  چند بار به تاخیر افتاد.

    عرضه موبایل در ماه های می و ژوئن به تاخیر افتاد و سپس تاریخ جدید عرضه دستگاه سپتامبر اعلام شد. اما پس از آن گزارش ها حاکی از آن بود که عرضه دستگاه دوباره به تاخیر افتاده و فروش آن از ماه نوامبر آغاز می شود. جدیدترین اخبار نشان می دهد نسخه نهایی «هواوی میت ایکس» تا پایان سال جاری عرضه می شود و مشخصات متفاوتی خواهد داشت.

    این دستگاه مجهز به تراشه Kirin 990 flagship خواهد بود. علاوه بر آن سه دوربین پشت دستگاه نصب می شود که مانند موبایل های سری P30 این شرکت است. حسگر جدید دوربین نیز عملکرد بسیار خوبی در نور کم دارد.

    علاوه بر آن طبق اطلاعات جدیدی که در وب سایت  TENAA ثبت شده این موبایل 300 گرم وزن خواهد داشت. حال آنکه طبق گزارش های قبلی وزن آن 287گرم ذکر شده بود.

    در این موبایل تاشو بر خلاف «گلکسی فولد»( متعلق به سامسونگ)  هیچ شکافی در نمایشگر دیده نمی شود. به گفته شرکت سیستم لولاهای به کار رفته در این دستگاه بیش از 100 جز کوچک دارد.

    در کنار این موارد« میت ایکس»  دارای نمایشگر 8 اینچی با وضوح 2840 در 220 پیکسل و لبه هایی بسیار نازک است.  دستگاه هنگامی که تا شده، به یک موبایل با دو نمایشگر تبدیل می شود که یکی از آنها 6.6 و دیگری 6.38 اینچ است.

    همچنین طبق اطلاعات جدید موبایل تاشو هواوی 8 گیگابایت RAM و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می کند. البته فقط سیم کارت اول دستگاه از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می کند.

    موبایل مذکور دارای 2 باتری است که  ظرفیت کل آن را به 4500 میلی آمپر می رساند. این موبایل مجهز به فناوری شارژ سریع است و طی 30 دقیقه 85 درصد شارژ می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر