از سوی هواوی انجام می‌شود:

عرضه زودهنگام نخستین گوشی هوشمند تاشو

عصر کالا- به نظر می‌رسد که تب شرکت هواوی برای معرفی یک گوشی هوشمند تاشو از سایر رقبایش تندتر است و می‌خواهد زودتر از این محصول جذاب و جدید رونمایی کند.

عرضه زودهنگام نخستین گوشی هوشمند تاشو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, سال گذشته تعدادی از غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و اپل اعلام کردند که درصدد طراحی، معرفی و تولید یک گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیرند. این غول‌های تکنولوژی همچنین اعلام کردند که قصد دارند نخستین گوشی تاشوی هوشمند را در سال جاری 2018 میلادی رونمایی کنند.

    اما حالا به نظر می‌رسد که شرکت چینی هواوی نیز قصد رقابت با این غول‌های تکنولوژی را دارد و می‌خواهد لقب معرفی نخستین گوشی هوشمند تاشو را به خود اختصاص دهد. بنابراین تصمیم گرفته که از سایر رقبای قدرتمند خود یعنی سامسونگ و اپل سبقت بگیرد.

    هواوی برای طراحی و ساخت صفحه هوشمند منعطف مورد نیاز این گوشی جدید، سراغ شرکت کره‌ای ال جی که در تامین صفحه نمایش در جهان شهرت و آوازه خوبی دارد، رفته و برای تولید انبوه محصول ذکرشده در ماه نوامبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده است.

    البته شرکت ZTE نیز که یکی از بزرگترین رقیبان چینی هواوی است، سال گذشته از یک گوشی هوشمند تاشوی جدید به نام آکسون ام (Axon M) رونمایی کرد و گفت که قرار است در سال 2018 به بازارهای جهانی عرضه شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر