P۱۰؛ شاهکاری تازه از هواوی

عصر کالا- هواوی به عنوان سومین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا، امسال در کنگره جهانی موبایل بارسلونا اقدام به معرفی پرچمداران جدیدش، P۱۰ و P۱۰ Plus کرد. P۱۰ یکی از بهترین گوشی‌های هواوی است که توانست در جریان برگزاری MWC ۲۰۱۷ جوایز بسیاری را به خود اختصاص دهد.

P۱۰؛ شاهکاری تازه از هواوی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  ایلنا؛   طراحی

    P10 یک گوشی باریک با ضخامت 98/6 میلی‌متر است و 145 گرم وزن دارد. بدنه گوشی به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی در دست جای می‌گیرد. P10 از درگاه USB Type C، جک صوتی 5/3 میلی‌متری و درگاه حافظه‌ micro SD پشتیبانی می‌کند که در صورت نیاز به فضای بیشتر، امکان افزایش حافظه‌ تا 256 گیگابایت وجود دارد.

    صفحه نمایش

    P10 نمایشگر 1/5 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل و تراکم 432 پیکسل در اینچ دارد. این نمایشگر از نوع IPS LCD است و رنگ‌ها را زنده و شفاف نمایش می‌دهد. زاویه‌ دید نمایشگر این گوشی به دلیل استفاده از پنل IPS مناسب است، بنابراین از هر زاویه‌ای می‌توان تصاویر را به شکل کاملا واضح و با جزییات تماشا کرد، حتی زیر نور آفتاب هم مشکلی در نمایش تصاویر و نوشته‌ها ایجاد نمی‌کند.

    دوربین

    P10 به دوربین دوگانه مجهز شده که با همکاری لایکا ساخته شده است. هواوی این دوربین را Leica Dual Camera 2.0 نامگذاری کرده که به فناوری جدیدی برای ثبت تصاویر پرتره مجهز شده است. دوربین دوگانه P10 شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم است. در دوربین P10 شاهد جزئیات بیشتری در تصاویر سیاه‌ وسفید هستیم و علاوه بر آن، امکانات تازه‌ای مانند زوم هیبریدی به دوربین این گوشی اضافه شده است.

    هر دو دوربین 20 و 12 مگاپیکسلی P10 لنز f/2.2 دارند. دوربین جلوی این گوشی 8 مگاپیکسلی و مجهز به تکنولوژی لایکا است و لنز f/1.9 روی آن قرار گرفته تا در نور کم عملکرد خوبی داشته باشد.

    پردازنده‌

    هواوی در گوشی P10 مانند سایر پرچمدارانش از پردازنده اختصاصی خود بهره برده است. پردازنده این گوشی Kirin 960 با 4 هسته با قدرت 4/2 گیگاهرتزی مبتنی بر معماری Cortex A73 و 4 هسته  با قدرت 8/1 گیگاهرتزی مبتنی بر معماری Cortex A53 است. هواوی از پردازشگر گرافیکی Mali-  G71 MP8هشت هسته ای  در این گوشی استفاده کرده است.

    باتری

    هواوی در P10 از باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی بهره برده است. این باتری که مجهز به تکنولوژی سوپر شارژراست به راحتی از پس یک روز کاری سنگین بدون نیاز به شارژ مجدد، برمی‌آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر