به دلیل مشکل بوت شدن مکرر و تخلیه سریع باتری نکسوس ۶P، گوگل و هوآوی به دادگاه می روند

عصر کالا- چندی پیش خبر دادیم که تعدادی از موبایل های بالا رده کمپانی ال جی در حلقه بی پایان بوت شدن گرفتار شده اند. مسئله ای که در نهایت منجر به شکایت عده ای از کاربران از این کمپانی کره ای شد. حال خبر رسیده که موبایل نکسوس ۶P نیز به این مشکل گرفتار شده و پای هوآوی و گوگل را هم به دادگاه باز کرده است.

به دلیل مشکل بوت شدن مکرر و تخلیه سریع باتری نکسوس ۶P، گوگل و هوآوی به دادگاه می روند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ البته شکایت جدید علاوه بر مشکل حلقه بوت مکرر، به تخلیه سریع شارژ باتری محصول مورد بحث هم اشاره دارد. حالا باید هوآوی به عنوان تولید کننده سخت افزار و گوگل در نقش تامین کننده نرم افزار در دادگاه پاسخگو باشند.

    در متن دادخواست آمده که دو مشکل اشاره شده، هم در دوره پیش از پایان گارانتی موبایل نکسوس 6P و هم در دوره پس آن بروز کرده است، ضمن این که ادعا شده کمپانی سازنده به تعهدات خود در زمینه پشتیبانی فنی در دوره گارانتی عمل نکرده است. حتی در صورت پذیرش دستگاه نیز کاربران برای تحویل گجت تعمیر شده خود می بایست روزها و حتی هفته ها به انتظار بنشینند.

    مشکل اصلی آنجاست که گوگل و هوآوی یکدیگر را مقصر این ماجرا می دانند
    شکایت کنندگان میزان غرامت درخواستی خود را اعلام نکرده اند، اما معتقدند که گوگل و هوآوی به طور عمدی مشکلات به وجود آمده برای کاربران را نادیده گرفته اند و بدین ترتیب قوانین متعدد ایالتی و ملی را در آمریکا نقض کرده اند.

    مشکل اصلی از جایی آغاز شد که در مراحل آغازین بروز مشکل برای نکسوس ها، هیچ کدام از دو شرکت گوگل و هوآوی حاضر به پذیرش نقش خود در این مسئله نبودند و مراکز خدمات پس از فروش آنها کمپانی دیگر را مقصر و مسئول معرفی می کردند. این دو شرکت تا کنون نیز حاضر به ارائه توضیح روشن در خصوص دلایل بروز این مشکلات و راه های حل آنها ارائه نداده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر