گوشی لوکس ۱۵۰۰ دلاری چینی با طراحی ویژه در راه است

عصر کالا- شرکت هواووی که با عرضه گوشی میت ۹ مورد توجه قرار گرفته، قصد دارد یک مدل گران قیمت و خاص از گوشی یاد شده به نام Porsche Design Mate ۹ را روانه بازار کند.

گوشی لوکس ۱۵۰۰ دلاری چینی با طراحی ویژه در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از مهر، این گوشی بین 1400 تا 1500 دلار قیمت خواهد داشت و قرار است تا یک ماه دیگر در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

Porsche Design Mate 9 از پوشش چرمی و هدفون استریو برخوردار بوده و 169 گرم وزن دارد. پوشش براق آلومینیومی در پشت و نمایشگر دارای انحنا که مشابه با نمایشگر Galaxy S7 Edge است از جمله دیگر ویژگی های این گوشی است.

نمایشگر این گوشی 5.5 اینچی و از نوع AMOLED بوده و بنابراین می تواند تا 16 میلیون رنگ را به صورت تفکیک شده نمایش دهد. دقت نمایشگر این گوشی هم 1440 در 2560 پیکسل خواهد بود.

در گوشی لوکس هواووی از پردازنده هسته ای Hisilicon Kirin 960 و پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 استفاده شده است. Porsche Design Mate 9 دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم است و از دوربین 20 مگاپیکسلی با لنز دوگانه بهره می گیرد. دوربین جلویی این گوشی هم 8 مگاپیکسلی است. با هر دو گوشی می توان تصاویر ویدئویی با دقت 30 فریم در ثانیه و 4K تهیه کرد.

Porsche Design Mate 9 به یک باتری 4000 میلی آمپری هم مجهز است که از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است، اما هنوز جزییات چندانی در این زمینه منتشر نشده است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر