اسپیکر هوشمند اپل احتمالاً وارد خط تولید شده است

عصر کالا- یکی از جدیدترین محصولات بازار تکنولوژی، اسپیکر هوشمند است که نخستین نمونه از آن را آمازون در سال ۲۰۱۴ و تحت عنوان «Echo» به مشتریان عرضه کرد. این ابزار که از هوش مصنوعی دستیار صوتی «الکسا» برخوردار است، موفق شد با استفاده از خلاء موجود، ۷۰.۶ درصد سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

اسپیکر هوشمند اپل احتمالاً وارد خط تولید شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از بولتن نیوز  ، حالا اپل نیز قصد ورود به این حوزه را دارد و چند روز مانده به کنفرانس WWDC، شایعاتی مبنی بر شروع تولید اسپیکر هوشمند این شرکت به گوش می رسد.

    اسپیکر هوشمند اپل با کیفیت صدای عالی تولید خواهد شد بر اساس شایعات موجود، محصول جدید کمپانی ساکن کوپرتینو با تاکید ویژه ای بر کیفیت صدا طراحی شده و احتمالاً از صدای فراگیر مجازی و آکوستیک بهتر نسبت به رقبا بهره می برد. اگر چنین چیزی حقیقت داشته باشد، اسپیکر هوشمند اپل علاوه بر سیری و «HomeKit» (پلتفرم اپل برای کنترل لوازم خانگی)، ارتباط ویژه ای نیز با سرویس «Apple Music» خواهد داشت.

    طبق همین اخبار، کمپانی مورد بحث قصد دارد با استفاده از سنسورهای حساس به صدا در محصول خود، وضعیت صوتی محیط را پایش کرده و خروجی اسپیکر را بر اساس آن تنظیم نماید.

    نطق اصلی اپل در کنفرانس WWDC دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد که شرکت مذکور احتمالاً در آن زمان، اطلاعات بیشتری پیرامون اسپیکر هوشمند خود منتشر می کند

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر