گوگل در کنار گوشی جدید لپ‌تاپ و اسپیکر هم معرفی می‌کند

عصر کالا- انتظار داریم گوگل مدل‌های جدید گوشی پیکسل را به زودی معرفی کند.

گوگل در کنار گوشی جدید لپ‌تاپ و اسپیکر هم معرفی می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، با توجه به اینکه اندروید 8.0 هم دیروز معرفی شد حدس می‌زنیم گوشی‌های جدید هم به زودی معرفی شوند. البته بعضی از کارشناسان معتقدند معرفی صرفا به گوشی‌های پیکسل محدود نخواهد شد و در کنار آن‌ها چند محصول دیگر هم در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

    براساس گزارشی که سایت Android Police منتشر کرده گوگل احتمالا محصولات بیشتری هم در کنار گوشی‌های هوشمند معرفی خواهد کرد. طبق این گزارش احتمالا گوگل یک لپ‌تاپ جدید کروم‌بوک پیکسل و یک مدل کوچکتر گوگل هوم را هم منتشر می‌کند. هر دوی این محصولات در کنار گوشی‌های جدید پیکسل معرفی می‌شوند.

    اگر بخواهیم از لپ‌تاپ جدید پیکسل شروع کنیم باید اشاره کنیم که آخرین بار گوگل در سال 2015 یک مدل لپ‌تاپ پیکسل معرفی کرد و به همین دلیل هم عرضه یک مدل جدید از این سری چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. با این وجود کاملا مشخص نیست که آیا این لپ‌تاپ مدلی خواهد بود که از سیستم عامل هیبریدی آندرومدا استفاده می‌کند یا نه. آندرومدا سیستم عاملی است که به شکلی هیبریدی یا دوگانه از سیستم عامل کروم و اندروید استفاده می‌کند.

    درباره گوگل هوم هم به نظر می‌رسد که با یک مدل کوچکتر از همان دستگاه طرف باشیم. ظاهرا گوگل قصد دارد با معرفی این مدل با سایر اسپیکرهای اکوی آمازون مثل اکو Tap یا اکو Dot رقابت کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر