بلندگوی بلوتوث PH۴ ال‌جی؛

همراه قدرتمند گردش‌های دوستانه

عصر کالا- جدیدترین بلندگوی بلوتوث ال‌جی الکترونیکس مدل‌ PH۴ صدایی ایده‌آل برای انواع محیط‌های داخلی و فضای باز به منظور غوطه‌ور شدن در صدا فراهم می‌کند.

همراه قدرتمند گردش‌های دوستانه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، آنهایی که برایشان همراه بودن و دوام بالا در اولویت است بلندگوی همراه PH4 ال‌جی را انتخاب می‌کنند. این بلندگوی جمع‌وجور با وزن 167 گرم در برابر پاشیدن آب مقاوم است و برای ارائه صدای باکیفیت برای کاربرانی که فعال و پرتحرک هستند طراحی شده‌ است.

    بلندگوی قدرتمند PH4 برای دورهمی‌های دوستانه در فضای بیرون، مانند اردو یا کنار استخر، که به صدای قوی‌تر نیاز است مناسب می‌باشد.

    مدل PH4 در کنار حفظ کلیت ظاهر سنتی اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل، توانسته تغییرات مثبتی ایجاد کرده و با پخش 360 درجه صدا و دکمه مخصوص صدای بم برای افزایش Bass، کل محیط را در اختیار خود بگیرد.

    همچنین این مدل از قدرت بسیار خوبی نسبت مدل‌های کوچک این سری بهره می‌برد و آن را تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌ها برای بیرون رفتن می‌کند. به خصوص که باتری آن برای 10 ساعت مداوم می‌تواند انرژی لازم برای موسیقی را فراهم کند.

    این مدل همچنین به قابلیت‌های خاصی مثل نورپردازی، بدنه محکم و انعطاف‌پذیر، بند ویژه جهت اتصال و مقاومت در برابر قطرات آب مجهز است تا به بهترین همراه برای شرایط مختلف گردش در محیط خارجی تبدیل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر