چگونه گوشی سایلنت خود را پیدا کنیم؟

عصر کالا- اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که گاهی گوشی خود را در خانه گم کرده و فراموش می‌کنید آن را کجا گذاشته‌اید، بهتر است از اسپیکرهای گوگل هوم استفاده کنید تا آن را به‌زودی بیابید.

چگونه گوشی سایلنت خود را پیدا کنیم؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، گوگل هوم (Google Home) یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اسپیکرهای گوگل است که این روزها با رقابت با اسپیکرهای اکوی آمازون، قصد دارد با معرفی قابلیت‌ها و امکانات جدید دیگر طرفداران بیشتری را به سمت و سوی خود بکشاند.

    یکی از این ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید که قرار است به گوگل هوم اضافه شود، دستور صوتی " گوشی همراه من را پیدا کن " است که به کاربران اجازه می‌دهد با گفتن این دستور صوتی، گوشی خود را که در خانه گم کرده و فراموش کرده‌اند آن را کجا گذاشته‌اند، بیابند.

    گوگل اخیرا این قابلیت جدید را به اسپیکر معروف و محبوب خود اضافه کرده است بنابراین کاربران گوگل هوم قادر خواهند بود این ویژگی جدید را به زودی تست و آزمایش کنند.
    دستورهای صوتی نظیر " گوشی من کجاست؟ " و " گوشی من را پیدا کن" قادر هستند گوشی کاربران را پیدا کنند. نکته جالب اینجاست که این اسپیکر قادر است حتی صدای گوشی‌های هوشمندی را که در حالت بی صدا (silent) قرار دارند، بالا برده و آن را از حالت بی صدا خارج کند تا با به صدا درآمدن زنگ گوشی، کاربر آن را پیدا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر