مروری بر بهترین اسپیکرهای هوشمندی که می‌توانید بخرید!

عصر کالا- اسپیکرهای هوشمند که توانسته‌اند در سال‌های اخیر نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به گجت‌های هوشمند را به سمت و سوی خود جلب کنند، به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، در سال‌های آتی تبدیل به یکی از موفق‌ترین گجت‌های تولید و عرضه شده در جهان خواهند شد که سهم بزرگ و قابل ملاحظه‌ای را از بازار کشورهای مختلف به خود اختصاص خواهد داد.

مروری بر بهترین اسپیکرهای هوشمندی که می‌توانید بخرید!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، با توجه به افزایش محبوبیت و استقبال کاربران از اسپیکرهای هوشمند، فهرستی از بهترین انواع اسپیکرهای هوشمند که تاکنون به بازار عرضه شده‌اند، در این گزارش ذکر شده است.

    در این میان بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل و غول‌های تکنولوژی در جهان به سمت توسعه، تولید و عرضه اسپیکرهای هوشمند روی آورده‌اند تا بتوانند با ارائه گجت‌های هوشمند مبتنی بر دستیارهای صوتی، به کاربران امکان بهره‌مندی از خدمات و قابلیت‌های نوین را بدهند که از جمله مهم‌ترین و مشهورترین آنها می‌توان به شرکت‌های آمازون، اپل، گوگل، مایکروسافت، سامسونگ، شیائومی و غیره اشاره کرد. 

    بر اساس گزارش وب سایت تک رادار، این گزارش به مرور و معرفی برترین اسپیکرهای هوشمند در سال های 2018 و 2019 میلادی خواهد پرداخت تا کاربران بتوانند برای خریداری و استفاده از این گجت‌ها تصمیم‌گیری بهتر و راحتتری داشته باشند.

    1. اسپیکرهای هوشمند سونوس وان (Sonos One)

    کیفیت و وضوح صدا و موسیقی از نظر بسیاری از کارشناسان در اسپیکرهای هوشمند سونوس وان بسیار بالا و غیر قابل مقایسه با سایر رقبای موجود در بازار است.

    البته به نظر می‌رسد که در مقایسه با سایر اسپیکرهای هوشمند ، از قیمت بیشتری برخوردار است که موجب شده علی رغم کیفیت صدای بالا و قابلیت‌های متعدد آن، کاربران استقبال چندان زیادی از آن نکنند.

    2. اسپیکرهای هوشمند هوم پاد اپل (Apple HomePod)

    دقت تشخیص و شناسایی دستیار صوتی هوشمند سیری اپل در پلت‌فرم این گجت بسیار بالاست. علاوه بر آن، اسپیکرهای هوم پاد ظاهری جذاب، زیبا با طراحی مینیمالیستی دارند که نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به محصولات اپل را به سمت و سوی خود جلب کرده است.

     

    3. نسل دوم اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو (Amazon Echo)

    نسل دوم اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو علاوه بر ظاهری زیبا و جذاب‌تر، از قیمت پایین‌تری نیز برخوردار شده‌اند تا کاربران بتوانند بیشتر از پیش از خدمات آن بهره‌مند شوند. به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، این گجت نسبت به آمازون اکو دات عملکرد بهتری داشته و در مقایسه با اسپیکرهای هوشمند اکو پلاس آمازون و هوم پاد اپل ارزان قیمت‌تر است.

    4. اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم (Google Home)

    به عقیده کارشناسان فعال در حوزه فناوری، کاربران سرویس‌های مختلف گوگل همچون یوتیوب بدون داشتن اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم قادر نخواهند بود لذت زیادی از موسیقی‌های منتشر شده در این پلت‌فرم‌ها ببرند. همچنین در آخرین آنالیزهای انجام شده بر روی اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم، اکوسیستم سخت‌افزارهای بکاررفته در آن محیط بسیار حرفه‌ای و پیشرفته‌ای را برای کاربران به وجود می‌آورد تا بتوانند بدان وسیله به کار و فعالیت‌های موردنظر خود بپردازند.

     

    5. اسپیکرهای هوشمند آمازون اکو پلاس (Amazon Echo Plus)

    این گجت‌های هوشمند با قابلیت‌های بهتر و پیشرفته‌تری که در اختیار کاربران و علاقمندان قرار می‌دهند، به آنها اجازه می‌دهند از موسیقی لذت بسیار بیشتری ببرند چراکه کیفیت، وضوح و بیس صدای بیشتری ایجاد می‌کنند. علاوه بر آن، حسگر دمای محیط نیز به پلتفرم این اسپیکرهای هوشمند اضافه شده است تا علاوه بر ظاهر جذاب و زیبا، بسیاری از خدمات موردنظر کاربران را برای آنها به ارمغان بیاورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر