زمان عرضه اسپیکرهای هوشمند سامسونگ

عصر کالا- اسپیکرهای هوشمند سامسونگ در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی روانه بازار خواهند شد.

زمان عرضه اسپیکرهای هوشمند سامسونگ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اسپیکرهای هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهند تا در صورت داشتن مشغله، وسائل خانگی و همچنین سایر کارهای خود را با دستورهای صوتی کنترل کنند بعنوان مثال، از وضعیت آب و هوا و جدیدترین اخبار مطلع شده، تایمر و زنگ هشدار برای خود تنظیم کنند و با دوستان و خانواده خود تماس برقرار کنند.

    از آنجا که سال گذشته 2017 میلادی سالی مملو از محصولات جدید و شگفت‌انگیز در عرصه تکنولوژی و اشیای هوشمند بود، بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده و براین باورند که اسپیکرهای هوشمند سریع‌تر از ابزارهای واقعیت مجازی و افزوده به رشد خود ادامه داده و در سال 2018 سهم بسیار بیشتری از بازار ابزارهای هوشمند و دیجیتال را از آنِ خود خواهند کرد.

    طبق اطلاعات وال استریت ژورنال، دی جی کوه – مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ – در حاشیه رویداد کنگره جهانی موبایل MWC 2018 اعلام کرده است که اسپیکرهای هوشمند سامسونگ تحت عنوان بیکسبی در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

    سامسونگ تائید کرده است که از ماه اوت سال گذشته 2017 میلادی بر روی اسپیکرهای هوشمند بیکسبی خود کار کرده است. از دسامبر گذشته بود که کم کم شایعات معرفی و عرضه این محصول جدید در فضای مجازی به گوش می‌رسید تا آنکه حالا در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2018 که در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، مدیر بخش موبایل این غول تکنولوژی کره ای از زمان عرضه اسپیکرهای هوشمند بیکسبی خبر داده است.

    با اینکه هنوز اطلاعات و جزئیات دقیق‌تری از این محصول جدید در دست نیست، اما قیمت آن حدود 200 دلار اعلام شده است. کوه در مصاحبه با وال استریت ژورنال درباره این محصول ادامه داده است: بیکسبی به منظور رقابت با اسپیکرهای هوشمند رقبای ما همچون هوم پاد اپل، گوگل هوم مینی گوگل و اکو دات آمازون طراحی شده و عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر