هدیه گوگل به کاربران اسپیکرهای هوشمند

عصر کالا- گوگل به کاربرانی که اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم دارند، یک کتاب صوتی رایگان به عنوان جایزه اهدا می‌کند.

هدیه گوگل به کاربران اسپیکرهای هوشمند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اسپیکرهای هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهند تا در صورت داشتن مشغله، وسائل خانگی و همچنین سایر کارهای خود را با دستورهای صوتی کنترل کنند بعنوان مثال، از وضعیت آب و هوا و جدیدترین اخبار مطلع شده، تایمر و زنگ هشدار برای خود تنظیم کنند، با دوستان و خانواده خود تماس برقرار کنند.

    بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده و براین باورند که اسپیکرهای هوشمند سریع‌تر از ابزارهای واقعیت مجازی و افزوده به رشد خود ادامه داده و در سال 2018 سهم بسیار بیشتری از بازار ابزارهای هوشمند و دیجیتال را از آنِ خود خواهند کرد.

    حالا غول تکنولوژی گوگل به منظور ترغیب کاربران به خرید و استفاده از اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم تصمیم گرفته و اعلام کرده است که یک کتاب صوتی رایگان به دارندگان این محصول اهدا خواهد کرد.

    این غول تکنولوژی آمریکایی به تازگی تغییر و تحولات بزرگی را به سمت و سوی ترویج فرهنگ کتابخوانی در جوامع مختلف ایجاد کرده است و در همین راستا نیز چندی پیش اعلام کرد کتاب‌های صوتی با 50 درصد تخفیف و به صورت یک بخش جداگانه به فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل قدم خواهند گذاشت. در سال‌های اخیر طرفداران کتاب‌های صوتی بسیار بیشتر از قبل شده و وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی نیز به منظور ارائه کتاب‌های صوتی رایگان یا پولی رشد زیادی پیدا کرده‌اند.

    حالا کاربرانی که از اسپیکرهای هوشمند گوگل (گوگل هوم مینی یا گوگل هوم ماکس) استفاده می‌کنند، می‌توانند از کتاب‌های صوتی رایگانی که این غول تکنولوژی برای آنها تهیه و تدارک دیده است، لذت ببرند.

    گوگل امیدوار است بدین ترتیب بتواند هم کاربران را به سوی مطالعه بیشتر کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی تشویق کند و هم به اهداف افزایش فروش و تقاضای اسپیکرهای هوشمند خود برسد.

    کاربران این محصول قادر خواهند بود در روز جمعه آتی یعنی نهم فوریه سال جاری یکی از کتاب‌های صوتی ارائه شده توسط گوگل را انتخاب کرده و در صورت دلخواه، آن را دانلود کرده و به آن گوش بسپارند.

    از آنجا که سال گذشته 2017 میلادی سالی مملو از محصولات جدید و شگفت‌انگیز در عرصه تکنولوژی و اشیای هوشمند بود، یکی از بزرگترین رقابت‌ها نیز میان دو شرکت آمازون و گوگل بر سر اسپیکرهای هوشمند بود. شرکت گوگل حدود یک ماه پیش بود که اعلام کرد از اواسط ماه اکتبر سال 2017 ، بالغ بر شش میلیون دستگاه اسپیکر هوشمند گوگل را به فروش رسانده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر