اچ تی سی یو ۱۱ نام پرچمدار بعدی اچ تی سی است

عصر کالا- بر اساس گزارش ایوان بلس، پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در واقع اچ‌تی‌سی یو ۱۱ نام دارد و در ۵ رنگ‌ مختلف عرضه می‌شود.

اچ تی سی یو ۱۱ نام پرچمدار بعدی اچ تی سی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت،از چند ماه پیش اخباری در مورد گوشی هوشمندی به نام اچ‌تی‌سی اوشن می‌شنویم. در آخرین تیزر این محصول، مشخص شده که اوشن در واقع یکی از گوشی‌های هوشمند سری یو کمپانی تایوانی است.

    در حالی که منتظر بودیم پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی با نام اچ‌تی‌سی یو معرفی و روانه بازار شود، افشاگر معروف، ایوان بلس، در صفحه توییترش اعلام کرده که نام این گوشی هوشمند در واقع اچ‌تی‌سی یو 11 است.

    البته این گفته تا حدودی منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا مشخصاتی که اچ‌تی‌سی یو 11 دارد، این تلفن هوشمند را تبدیل به یک جانشین قدرتمند برای اچ‌تی‌سی 10 می‌کند.

    طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، اچ‌تی‌سی اوشن - که حال می‌توان آن را اچ‌تی‌سی یو 11 خواند - از تراشه اسنپدراگون 835 و صفحه نمایشگر 5.5 اینچی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند در 5 رنگ‌ سفید، مشکی، آبی، قرمز و نقره‌ای عرضه خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید که این رنگ‌بندی‌، به‌طور کامل در تمام بازارها عرضه نخواهد شد و محدود به بازارهای خاصی می‌شود.

    تیزر ویدیویی که از اچ‌تی‌سی یو 11 منتشر شده است، وجود بدنه‌ای را تأیید می‌کند که به لمس حساس است. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی از گوشی هوشمند جدیدش در تاریخ 16 می رونمایی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر