زمان رونمایی از پرچمدار جدید HTC مشخص شد

عصر کالا- گزارش های جدید حاکی از آن است که گوشی پرچمدار جدید شرکت HTC در کنگره جهانی موبایل که قرار است به زودی در شهر بارسلون برگزار شود، رونمایی نخواهد شد.

زمان رونمایی از پرچمدار جدید HTC مشخص شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا،، یکی از کارمندان شرکت تایوانی HTC در گزارشی اعلام کرده است که گوشی هوشمند جدید و پرچمدار این شرکت قرار است در جریان مراسمی جداگانه که پس از کنگره جهانی موبایل MWC برگزار می شود، معرفی و رونمایی شود.

    این پرچمدار جدید که طبق شایعات منتشر شده HTC U12 نام دارد، احتمالا در ماه مارس یا آوریل سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد هرچند که هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای رونمایی از این محصول جدید از سوی شرکت سازنده آن به زبان آورده نشده است.

    اطلاعات جدید به‌دست آمده شایعات قبلی در خصوص معرفی پرچم‌دار جدید HTC در بارسلونا را رد می‌کند.

    پیشتر شایعات دیگری گفته بودند که این گوشی پرچمدار در کنگره جهانی موبایل MWC 2018 معرفی و رونمایی می شود. این در حالیست که برخی دیگر بر این باورند که این شرکت تایوانی قصد ندارد هم زمان با رونمایی گلکسی اس 9 سامسونگ از پرچمدار جدید خود رونمایی کند چراکه بدین ترتیب مراسم رونمایی اش تحت الشعاع قرار گرفته و بسیاری نیز آن را با اس 9 سامسونگ مقایسه می کنند.

    تا به حال تصاویر مختلفی از ظاهر این پرچمدار جدید منتشر شده است که هیچ کدام شبیه بهم نیستند و ما اکنون نمی دانیم که به هنگام معرفی از این گوشی هوشمند جدید قرار است با چه نوع دستگاهی روبرو شویم.

    تنها گمانه زنی هایی که به گوش می رسد، آن است که احتمالا حاشیه اطراف صفحه نمایش در این پرچمدار جدید حذف شده و از آن طرف نیز حسگر اثر انگشت به پشت دستگاه منتقل خواهد شد. این گوشی با استفاده از ضشیشه و فلز در طراحی گوشی و داشتن گواهی IP68 احتمالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم خواهد بود.

    ماه می سال گذشته بود که این شرکت تایوانی از گوشی پرچمدار U11 رونمایی کرد که به حسگر اثر انگشت در جلوی دستگاه مجهز بود و بعد از آن نیز نسخه U11 پلاس را معرفی کرد که از طراحی بیار شکیل تر و زیباتری بهره می برد. بنابراین انتظار می رود شرکت HTC طراحی U12 را بیشتر بر اساس گوشی U11 پلاس طراحی و تولید کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر