پرچمدار امسال اچ‌تی‌سی با نام HTC U ۱۱ به بازار می آید

عصر کالا- کمپانی اچ تی سی، چندی پیش رسماً از تصمیم خود برای برگزاری کنفرانسی اختصاصی در تاریخ ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) به منظور رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود خبر داد و اکنون آخرین گزارش ها حاکی از این است که این اسمارت فون با نام HTC U ۱۱ معرفی خواه شد. با تک شات همراه باشید.

پرچمدار امسال اچ‌تی‌سی با نام HTC U ۱۱ به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر ؛ گوشی هوشمندی که تا به امروز با نام HTC U و با اسم رمز Ocean در فضای وب شناخته می شد و اکنون به لطف افشاگری اکانت توییتری evleaks@، نام این محصول نیز فاش شد. در این گزارش آنده است که این گوشی در رنگ های مختلفی عرضه خواهد شد اما هنوز نام این رنگ ها اعلام نشده است.

    از جمله مشخصاتی که تا به امروز برای این گوشی پیش بینی شده است می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی، پردازنده اسنپدارگون 835، رم 6 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد.

    با این حساب، HTC U 11 به عنوان قوی‌ترین گوشی شرکت اچ تی سی در بازار خودنمایی خواهد کرد و می تواند با توجه به قیمت پایین تر خود در مقایسه با مدل هایی همچون جی 6 ال جی، گلکسی اس 8 و یا حتی آیفون 8 که هنوز رونمایی نشده، بخش قابل توجهی از خریداران را به خود جذب کند.

    همانطور که اشاره شد، چند هفته ای به مراسم رونمایی از این گوشی باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه برخی شایعات مطرح شده در خصوص قابلیت های احتمالی این گوشی که یکی از آن ها عدم برخورداری از ورودی هدفون است، به واقعیت تبدیل خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر