نگران نبود جک ۳.۵ میلیمتری صدا در اچ تی سی یو ۱۱ نباشید!

عصر کالا- در حالی که کمتر از دو هفته تا معرفی جدیدترین پرچمدار تایوانی‌ها باقی مانده، کاربران زیادی از نبود جک ۳.۵ میلیمتری صدا در اچ تی سی یو ۱۱ (HTC U ۱۱) گله‌مند هستند.

نگران نبود جک ۳.۵ میلیمتری صدا در اچ تی سی یو ۱۱ نباشید!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ، 26 اردیبهشت جایگزین گوشی رده‌بالای اچ تی سی 10 (HTC 10) معرفی خواهد شد که به احتمال زیاد، اچ تی سی یو 11 نام خواهد داشت. این محصول امکانات جالب توجهی نظیر کناره‌هایی حساس به فشار دارد که کاربر را قادر می‌سازد تا با حرکات دست، گوشی را به کنترل خود درآورد.

    آداپتور جک 3.5 میلیمتری صدا در اچ تی سی یو 11 درون جعبه گوشی است

    در روز گذشته، مشخصات کاملی از پرچمدار بعدی تایوانی‌ها منتشر کردیم که نبود جک 3.5 میلیمتری صدا در اچ تی سی یو 11 یکی از مهمترین کاستی‌های آن به شمار می‌رود. اما خبر خوب این است که علی‌رغم نبود این حفره، اچ تی سی آداپتوری درون جعبه U 11 قرار خواهد داد که با اتصال به پورت USB-C گوشی، امکان اتصال هدفون را به موبایل فراهم خواهد آورد. این اطلاعات توسط لودهنده معروف توییتری با نام کاربری LlabTooFeR@ منتشر شده که اغلب به حواشی پیرامون محصولات HTC پرداخته است.

    همانطور که می‌دانید، اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) نیز فاقد جک 3.5 میلیمتری صدا بوده و آداپتوری برای تبدیل USB نوع C به جک 3.5 میلیمتری هم درون جعبه آن تعبیه نشده است. این فبلت با هدفونی باکیفیت عرضه شده ولی برای استفاده از آن، کاربر مجبور است تا آداپتور مخصوصی را به صورت جداگانه از بازار تهیه کند. اما صاحبان محصول جدید اچ تی سی این مشکل را نداشته و به راحتی و با استفاده از آداپتور موجود در جعبه، از پخش موسیقی در هدفون خود لذت خواهند برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر