۱۰ گوشی هوشمند برتر جهان +قیمت

عصر کالا- از سامسونگ گلکسی اس ۸ تا آیفون ۷ انتخاب‌های «ایندیپندنت» از آخرین و بهترین فناوری‌های گوشی‌های هوشمند هستند.

۱۰ گوشی هوشمند برتر جهان +قیمت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از ایران، این روزنامه بهترین گوشی‌های تلفن هوشمند را به شرح ذیل رتبه‌بندی کرده است:
    1-اپل ای فون 7
    599 پوند
    هنوز بهترین گوشی است. حسگری دارد که اثر انگشت را سریع و کارآمد منتقل می‌کند. همچنین اپل پی به عنوان یک کیف پول مجازی برای شما کار می‌کند. دوربین 12 مگاپیکسلی آن بسیار راحت و فوق‌العاده است. رنگ‌های را با وضوح و به خوبی نشان می‌دهد. دارای طیف متنوعی از اپلیکیشن‌های با کیفیت بالاست (بیش از 1.5 میلیون) و صفحه نمایش 4.7 اینچی دارد.
    2-سامسونگ گلکسی اس 8
    689 پوند
    گوشی جدید سامسونگ دارای صفحه 5.8 اینچی است و با قابلیت زوم بالا. دوربین 12 مگاپیکسلی خوبی دارد که حتی در نور ضعیف نیز عکس را به خوبی می‌اندازد. عمر باتری آن مناسب است و برای یک روز کامل قایقرانی و گشت و گذار در طبیعت کفایت می‌کند. رنگ‌های مشکی و طوسی آن بهتر هستند اگرچه رنگ‌های دیگر نیز در برخی از کشورها موجود هستند.
    3- اچ تی سی یو اولترا
    468 پوند
    دوربین اچ تی سی سنسور 12 مگاپیکسلی دارد که پیکسل‌های آن بزرگتر از حالت معمول هستند تا نور بیشتری را بگیرند. به طور قابل توجهی این دوربین مشابه یک دوربین 16 مگاپیکسلی کار می‌کند. هر دو دوربین گوشی عالی هستند. طراحی یو اولترا جذاب است و دارای کیفیت ساخت خوبی است. صفحه نمایش 5.7 اینچی آن دارای وضوح بالاست. این محصول در چهار رنگ عرضه شده است.
    4- ال جی جی 6
    649.99 پوند
    گوشی ال جی دارای صفحه نمایش طولانی و باریک‌تر از اکثر گوشی‌های سامسونگ است. این صفحه نمایش همیشه روی وضعیتی است که زمان، تاریخ و میزان باتری را حتی زمان که گوشی در حالت استندبای یا آماده به کار قرار دارد نشان می‌دهد. این گوشی دارای دوربینی 13 مگاپیکسلی دو طرفه در پشت است. صفحه نمایشی 5.7 اینچی دارد و رزولوشن آن بالا است و تصویر را واضح نشان می دهد.
    5- هواوی پی 10
    549 پوند
    برند تجاری چینی «هواوی» ممکن است نام‌آشنا‌ترین گوشی هوشمند نباشد اما اکنون سومین سازنده تلفن در سرتاسر جهان است. پی 10 به زیبایی ساخته و طراحی شده است و داری سه دوربین فوق‌العاده است؛ دو دوربین در پشت و یکی در جلو. یک دوربین رنگی 12 مگاپیکسلی برای تنظیم سرعت نور در این گوشی وجود دارد. صفحه نمایش آن 5.1 اینچی است. عمر باتری در حدود روز است.
    6- هانر 8 پرو (Honor 8 Pro)
    474 پوند
    هانر یکی از برند‌های مرتبط با زیرمجموعه هووای است و به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب‌اش شناخته شده است. نازک و براق است و دارای یک باتری بزرگتر از بسیاری از گوشی‌هاست و در نتیجه برای مدت طولانی‌تری می‌تواند کار کند. دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی است که به خوبی کار می‌کنند. صفحه 5.7 اینچی دارد و دارای یک پردازنده قوی با حافظه عملیاتی خوب است. همه چیز در این گوشی سریع و هماهنگ انجام می‌شود.
    7- اپل ایفون 7 پلاس
    719 پوند
    ایفون بزرگتر دو دوربین دارد هر دو 12 مگا پیکسلی هستند و صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد. باتری آن طولانی‌مدت‌تر از آیفون‌های کوچکتر کار می‌کند و صفحه نمایش آن دارای وضوح بالاتری است و هر دو مدل ایفون 7 دارای صفحه نمایش لمسی حساس به فشار هستند. پردازنده قوی‌ای دارد و بسیار سریع و بی‌نظیر برای استفاده است. اگر شما یک گوشی بزرگتر را ترجیح می‌دهید این گوشی حتی بهتر از ایفون 7 است اگرچه برای بسیاری اندازه آن اندکی بزرگتر است.
    8- ای فون اس ای
    379 پوند
    این یک آیفون بسیار مقرون به صرفه است و می‌توانید این گوشی 4 اینچی را خریداری کنید. داخل آن به همان قدرت آیفون 6 است اما بسیار ارزان‌تر است. دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی است که قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن بالا را دارد.
    9- گوگل پیکسل
    599 پوند
    نخستین گوشی برند سامسونگ است. دوربینی 12.3 مگا‌پیکسلی دارد که سریع و موثر است. محل اتصال یو اس بی این گوشی سبب شارژ سریع آن می‌شود و در کمتر از نیم ساعت می‌تواند شارژی بیش از هفت ساعت را انجام دهد.
    10- سونی Xperia XZ
    529 پوند
    گوشی مدل XZ طراحی متمایزی دارد و دارای یک دوربین 23 مگاپیکسلی است که به لطف فوکوس خودکار لیزری فوق‌العاده سریع کار می‌کند. این گوشی نیز مانند مدل‌های دیگر سونی در سال‌های اخیر ضدآب است. صفحه نمایش 5.2 اینچی دارد و دارای رزولوشن بالاست و پردازشگر سریعی دارد. رنگ آبی فوق‌العاده جذابی دارد و مانند بسیاری از گوشی (البته نه اپل) دارای کارت حافظه‌ای است که می‌توانید به آن اضافه کنید و توان ذخیره شارژ گوشی را افزایش دهید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر