اچ تی سی؛ همچنان در سراشیبی افول

عصر کالا- درآمد های شرکت اچ تی سی تایوان که روزی در بازار گوشی های هوشمند به رقابت با غول های تکنولوژی می پرداخت، همچنان روندی نزولی را پیش رو دارد.

اچ تی سی؛ همچنان در سراشیبی افول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، طبق گزارش‌های منتشر شده، درآمدهای حاصل از فروش محصولات و گوشی‌های هوشمند شرکت اچ تی سی به شدت رو به افول است و سهم این شرکت تایوانی در بازار بسیار ناچیز شده است.

    اچ تی سی که در سال 2011 جزو پرفروش‌ترین و برترین برندهای گوشی همراه به شمار می رفت، روند نزولی را در پیش گرفت و حتی با معرفی گوشی های جدید و منحصربفرد هم نتوانست رتبه خود را ارتقا بدهد و جلوی این کاهش را بگیرد.

    جالب اینجا بود که اچ تی سی گوشی های بسیار تحسین برانگیز و جذابی را هم روانه بازار کرد که البته در ابتدا بسیار امیدوار کننده بود تا بتواند سهم خود را در بازار گوشی های هوشمند باز پس گیرد اما این موفقیت ها چندان دوام نیاورد و در بازار برندهای تکنولوژی شروع به رنگ باختن تدریجی کرد تا اینکه بر اساس گزارش ها و آمار بدست آمده، اعلام شد که در ماه اوت سال جاری میلادی 2017 میزان فروش این شرکت تایوانی به پایین‌ترین میزان خود در 13 سال فعالیتش رسیده و ثبت شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر