تیزر تبلیغاتی جدید HTC U ۱۱

عصر کالا- اچ تی سی یو ۱۱ کمتر از یک ماه دیگر به کاربران معرفی خواهد شد؛ گوشی هوشمندی که ویژگی منحصربه‌فردی با خود به همراه دارد: با فشار دادن بدنه آن می‌توان به گوشی فرمان داد.

تیزر تبلیغاتی جدید HTC U ۱۱
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ کاربران متعصب اچ‌تی‌سی بی‌صبرانه منتظر رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت هستند؛ پرچمداری که این بار ویژگی خاص و منحصربه‌فردی به همراه دارد که می‌تواند نقطه عطفی در صنعت گوشی‌های هوشمند باشد.

    HTC U 11 نام احتمالی پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی است که قرار است 26 اردیبهشت از آن رونمایی شود. در تیزر تبلیغاتی که به تازگی منتشر شده است بار دیگر بر ویژگی حساس بودن بدنه این گوشی به فشار تاکید شده که کاربر با استفاده از آن می‌تواند کارهای مختلفی انجام دهد؛ مثلا اپ دوربین را باز کند یا فهرست اپ‌ها و مخاطبین را مرور نماید.

    طبق آخرین شایعات شنیده‌شده، HTC U 11 از نمایشگر 5.5 اینچی QHD، پردازنده اسنپدراگون 835، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی استفاده می‌کند. گفته می‏‌شود دوربین اصلی این پرچمدار 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی خواهد بود و از باتری‌ای با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت بهره خواهد برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر