گوشی اچ تی سی U۱۱ با ۶ GB رم به ایران می‌‎آید

عصر کالا- معلومات تازه ای پخش شده که نشان از معرفی نمونه ۶ GB گگوشی اچ تی سی U۱۱ در عده ای از کشورهای آسیاسی و خاورمیانه از نمونه ایران دارد. با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با گوشی اچ تی سی یو ۱۱ ، هزینه و لحظه معرفی ممکن آن در مارکت ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

گوشی اچ تی سی U۱۱ با ۶ GB رم به ایران می‌‎آید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل ازدیجی لند ، کمپانی تایوانی و مشهور اچ تی سی حدود یک ماه قبلی از نمونه برتر تازه خود با اسم اچ تی سی یو 11 (HTC U11) پرده گشود. گوشی اچ تی سی U11 یک نمونه برتر تمام عیار، دلچسب و با قابلیت های فنی و نرم افزاری زیادی است که آن را هم اینک به یکی از بهترین تلفن های همراه هوشمند دنیا مبدل کرده است.

    گوشی اچ تی سی U11 برنامه ریزی شده است در دو ورژن معرفی شود. یکی از آنها حاوی 4 GB حافظه رم و 64 گیگایت حافظه داخلی است و دیگری 6 GB حافظه رم و 128 GB حافظه داخلی دارد. مدتی قبل معلومات تازه ای از جانب یکی از افشاگران جهان تکنولوژی پخش شد که در معرض نمایش گذاشته است تلفن هوشمند اچ تی سی U11، نمونه برتر تازه کمپانی تایوانی اچ تی سی برنامه ریزی شده است در ورژن 6 GB در عده ای از کشورهای آسیایی و منطقه خاورمیانه از نمونه چین، تایوان، مالزی، هند، هنگ کنگ، سنگاپور، روسیه، عربستان سعودی و فیلیپین معرفی شود.

    از نمونه قابلیت های فنی گوشی اچ تی سی U11 باید به پردازشگر هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 با فرکانس 2.45 و 1.9 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو 540، نمایشگر 5.5 اینچی از نوع Super LCD5 با وضوح تصویر کواد اچ دی با تراکم پیکسلی 534 پیکسل در هر اینچ با نگهداری گوریلا گلس ورژن 5، 4 و 6 GB حافظه رم، 64 و 128 GB حافظه رم با قابلیت پیشرفت به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 GB، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام  و سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا همراه با رابط کاربری HTC Sense اشاره داشت.

    موبایل‌های هوشمند و بسیاری از امارات متحده عربی و هند وارد مارکت ایران می‌شوند؛ بدین جهت احتمال می‌رود که ورژن 6 GB حافظه رم با 128 GB حافظه داخلی گوشی گوشی اچ تی سی  U11 به روش رسمی یا غیر رسمی وارد مارکت ایران شود. به علاوه از طرف دیگر حدسیات می شود که در صورت بالا بودن هزینه تمام شده موبایل هوشمند اچ تی سی یو 11 این گوشی تنها در ورژن 4 GB حافظه رم و 64 GB حافظه داخلی به روش رسمی وارد مارکت ایران شود و ورژن 6 GB آن نیز به روش غیر رسمی و محدود وارد مارکت موبایل کشورمان گردد.

    طبق معلومات انتشار یافته ، نماینده اچ تی سی در ایران در حال انجام امور مرتبط به ورود گوشی اچ تی سی  U11 به مارکت ایران است با اینحال هنوز اطلاعاتی از ورژن‌ای که برنامه ریزی شده است وارد ایران شود، نیست؛ ولی باید گفت باید انتظار داشته باشیم که موبایل هوشمند اچ تی سی  U11 در هفته‌های اول تیرماه در ورژن 4 GB رم با هزینه 2 میلیون و 300 و در ورژن 6 GB رم با هزینه 2 میلیون و 650 هزار تومان وارد مارکت ایران شود. ضروری به ذکر است که این گوشی در انگلستان 750 یورو هزینه دارد و بدین جهت به روش قطعی باید گفت که ورژن 4 یا 6 GB آن بیشتر از 2 میلیون تومان به روش معرفی رسمی هزینه خواهند داشت.

    بالاخره باید گفت که موبایل هوشمند اچ تی سی U11، نمونه برتر تازه کمپانی مشهور و قدیمی اچ تی سی یک موبایل هوشمند تمام عیار با قابلیت های فنی و نرم افزاری قابل توجه است که از دیزاین چشم نواز و مخصوصی نیز بهرمند شده است. اچ تی سی یو 11 ممکن است بتواند جان از نو‌ای به مارکت اچ تی سی در ایران و جهان بدهد با اینحال باید توجه داشته باشیم که سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم، سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و ال جی جی 6 با سخت افزاری نسبتا شبیه به و هزینه ای خوب رقیبان بزرگی برای اچ تی سی U11 به شمار می‌روند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر