اچ‌تی‌سی وان X۱۰ به‌صورت رسمی معرفی شد

عصر کالا- اچ‌تی‌سی One X۱۰ به صورت رسمی معرفی شد؛ این اسمارت‌فون در حال حاضر در وب‌سایت روسی این کمپانی تایوانی وجود دارد که نشان می‌دهد One X۱۰ به پردازنده مدیاتک P۱۰ و یک صفحه ۵.۵ اینچی فول اچ دی مجهز شده است. میزان رم به کار رفته در این اسمارت‌فون ۳ گیگابایت است و حافظه داخلی قرار گرفته در آن ۳۲ گیگابایت خواهد بود که به وسیله کارت حافظه تا ۲ ترابایت قابل ارتقا است.

اچ‌تی‌سی وان X۱۰ به‌صورت رسمی معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از آی تی رسان ؛  در بخش دوربین اچ‌تی‌سی One X10 از یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده شده است و بخش سلفی را یک دوربین با وضوح 8 مگاپیکسل تشکیل می‌دهد. ابعاد این اسمارت‌فون 152.9 در 75.6 در 8.23 میلی‌متر است و وزن آن به 175 گرم می‌رسد. تولید نیروی مورد نیاز در این اسمارت‌فون را یک باتری 4000 میلی‌آمپری بر عهده دارد.

    مطابق اعلام اچ‌تی‌سی در این اسمارت‌فون از یک قابلیت موسوم به +Boost کمک گرفته شده است. این ویژگی می‌تواند به صورت اتوماتیک منابع سخت‌افزاری را در هنگام انجام وظایف مختلف مدیریت کند تا بهترین عملکرد را شاهد باشیم. به عنوان مثال هنگام اجرای بازی‌ها +Boost به صورت خودکار وضوح نمایشگر را بهینه می‌کند تا از مصرف بیهوده باتری اجتناب شود و بازدهی دستگاه افزایش پیدا کند.

    سنسور اثر انگشت به کار رفته در این اسمارت‌فون در بخش پشتی و زیر دوربین قرار گرفته است و مطابق اعلام اچ‌تی‌سی، این اسمارت‌فون از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. فروش اچ‌تی‌سی One X10 به زودی و در روسیه آغاز خواهد شد. این هندست در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود و قمیتی معادل با 355 دلار خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر