احتمالاً HTC U ۱۱ با یک آداپتور USB به جک هدفون روانه بازار شود

عصر کالا- روز ۲۶ اردیبهشت به عنوان موعد رونمایی از پرچمدار جدید کمپانی اچ تی سی اعلام شده و با نزدیک شدن به آن تاریخ حجم اخبار و درز اطلاعات نیز در خصوص این محصول به شکل چشمگیری افزایش یافته است. در جدیدترین این موارد شنیده شده که با حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری در HTC U ۱۱، قرار است این موبایل با یک آداپتور USB Type-C به جک هدفون عرضه شود.

احتمالاً HTC U ۱۱ با یک آداپتور USB به جک هدفون روانه بازار شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا»‌به نقل از دیجیاتو، همانند بسیاری از موارد افشای اطلاعات موثق پیشین در خصوص محصولات کمپانی اچ تی سی، این بار نیز پای توسعه دهنده مشهور «LlabTooFeR» در میان است.

    هستند کسانی که تمایل دارند همچنان از هدفون های گران قیمت خود استفاده کنند
    اگر به یاد داشته باشید، شرکت تایوانی چند ماه قبل از موبایل «HTC U Ultra» رونمایی کرد. محصولی که علی رغم حذف جک 3.5 میلی متری هدفون در آن، هیچ آداپتوری درون جعبه اش وجود نداشت و صدای اعتراض نسبتاً زیادی را از جانب کاربران بلند کرد.

    البته اچ تی سی تلفن هوشمند خود را با یک هدفون USB Type-C بسیار با کیفیت عرضه کرده بود، اما همچنان هستند کسانی که تمایل دارند از هدفون های قبلی و بعضاً گران قیمتی که به صورت جداگانه خریداری کرده اند استفاده نماید.

    حال به نظر می رسد که تایوانی ها از این موضوع درس گرفته اند و قصد دارند پرچمدار امسال خود را با آداپتور مورد اشاره روانه بازار سازند تا دیگر جایی برای گلگی باقی نماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر