اچ‌تی‌سی U در برابر آب مقاوم خواهد بود

عصر کالا- توسعه دهنده رام معروف که آن را در فضای اینترنت با نام LlabTooFeR می‌شناسیم، اطلاعات مختلفی را از پرچمدار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی یعنی اچ‌تی‌سی U، منتشر کرده است. این شخص در سه توییت مختلف مشخصات بخش‌هایی از پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی را منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

اچ‌تی‌سی U در برابر آب مقاوم خواهد بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ اولین مورد اشاره شده در این سری توییت‌ها، گواهی IP57 بوده که به گفته این شخص، اچ‌تی‌سی U آن را دریافت کرده است. این موضوع به این معنا است که پرچمدار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی قادر است بدون هیچ آسیب‌دیدگی خاصی در مدت 30 دقیقه تا عمق 3.3 فیتی آب قرار بگیرد. علاوه بر این‌ها، این گوشی به راحتی در برابر گرد و خاک و اجسام جامد بزرگ‌تر از یک میلی‌متر مقاوم است.

    یکی دیگر از مواردی که در این سه توییت به آن‌ها اشاره شده، حذف جک صوتی 3.5 میلی‌متری در گوشی اچ‌تی‌سی U یا همان اچ‌تی‌سی Ocean بوده است. این کمپانی در این زمینه دنباله‌روی کمپانی‌هایی مثل موتورولا و اپل بوده و این استاندارد جک صوتی را حذف کرده است. علاوه بر این اچ‌تی‌سی U در دو مدل به صورت تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت به بازار عرضه خواهد شد.

    اگر اخبار گذشته آی‌تی‌رسان را بررسی کرده باشید، حتما در مطالب مختلف ظاهر این گوشی را به طور کامل دیده‌اید. به طور کل اگر اچ‌تی‌سی قصد استفاده از چنین طراحی در این پرچمدار را داشته باشد، در سال 2017 آن‌چنان موفق نخواهد شد.

    دیگر مشخصات موجود در این گوشی که بر اساس شایعات منتشر گردیده، شامل نمایشگر 5.5 اینچی با پنل Super LCD و رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل می‌شود. آخرین نسل از چیپست ساخته شده توسط کمپانی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 835 هم در بخش سخت افزاری این پرچمدار قرار خواهد گرفت. باتری استفاده شده در اچ‌تی‌سی U ظرفیتی معادل 4000 میلی‌آمپر دارد که در این صورت باید عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

    دوربین اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسل، حافظه رم 4 گیگابایت، حافظه داخلی 64 گیگابایت، اندروید نوقا و رابط کاربری سنس اچ‌تی‌سی در نسخه 9 دیگر مشخصات موجود در این پرچمدار جدید هستند.

    اگر اچ‌تی‌سی U با گواهی IP57 عرضه شود، به اندازه آ‌ی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس در برابر آب و گرد و خاک مقاوم خواهد بود. کاربران اچ‌تی‌سی سال‌ها است که به دنبال چنین نکته مثبتی در هر پرچمدار جدید این کمپانی هستند. نظر شما در رابطه با اچ‌تی‌سی U  چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر