نمایشگر HTC U Ultra در مقابل هر ضربه‌ای مقاوم است

عصر کالا- معمولاً گوشی‌های بالا رده با ورود به بازار از جنبه‌های مختلف مورد آزمایش قرار می‌گیرند و کاربران تمایل دارند میزان مقاومت دستگاه را در مقابل ضربات و آسیب‌ها بسنجند. آیا می‌دانید نمایشگر از جنس یاقوت کبود گوشی HTC U Ultra تا چه اندازه مقاوم است؟

نمایشگر HTC U Ultra در مقابل هر ضربه‌ای مقاوم است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

    پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک شات،قطعاً هر کاربری با این صحنه روبه‌رو شده که ناگهان گوشی موبایل از دستش می‌افتد و به سطوح سرسخت برخورد می‌کند. علاوه بر آن، در طی زمان نمایشگر گوشی‌ها دچار خط و خش می‌شود اما اگر در گوشی هوشمندی از نمایشگر یاقوت کبود استفاده شود چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

    به تازگی گوشی HTC U Ultra مجهز به نمایشگر یاقوت کبود، ساعت تیسوت با نمایشگر یاقوت کبود و گران‌قیمت‌ترین محافظ صفحه با قیمت 50 دلار مورد آزمایش قرارگرفته تا میزان مقاومت یاقوت کبود سنجیده شود.

    نتیجه آزمایش نشان می‌دهد یاقوت کبود بسیار مقاوم است و می‌توان از آن به‌عنوان شیشه نمایشگر استفاده کرد تا با قیمت مناسب شاهد آسیب ناچیزی به صفحه بود. اگر به کانال یوتیوب JerryRigEverything مراجعه کنید، جری با تمام ابزارهای سرسخت به جان پرچم‌دار اچ تی سی می‌افتد و نمایشگر این گوشی دچار هیچ آسیب‌پذیری نمی‌شود؛ اما جری می‌گوید محافظ 50 دلاری مقاومت پایینی دارد و بهتر است به‌جای آن، چند محافظ 1 تا 2 دلاری بخرید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر