مشخصات HTC U۱۱ فاش شد

عصر کالا- تصویری از پشت جعبه اچ‌تی‌سی یو ۱۱ در فضای مجازی قرار گرفته است که مشخصات سخت‌افزاری این محصول را فاش می‌کند.

مشخصات HTC U۱۱ فاش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ به‌ لطف اخباری که تاکنون منتشر شده‌اند، از زمان معرفی اچ‌تی‌سی یو 11 باخبر هستیم. پرچم‌دار بعدی کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در 16 می رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی یو 11 مجهز به سخت‌افزار قدرتمندی باشد که این موضوع در بنچمارک‌های منتشرشده از محصول جدید اچ‌تی‌سی تأیید شده است.

    طبق آخرین اطلاعاتی که از پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی منتشر شده است، انتظار می‌رود یو 11 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل برخوردار باشد. روی این نمایشگر از محافظ گوریلا گلس 5 استفاده شده است که باعث افزایش مقاومت صفحه نمایشگر در برابر خراش و ضربات می‌شود.

    اچ‌تی‌سی یو 11 مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم است و از یک تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد که با معماری 64 بیتی ساخته شده است و از پردازنده 8 هسته‌ای استفاده می‌کند. در پشت اچ‌تی‌سی یو 11 از یک دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده که دارای روزنه f/1.7، اولترا پیکسل 3 و اولترا اسپید AF است.

    یو 11 دارای گواهی IP57 است و می‌تواند در برابر نفوذ آب و گردوخاک در امان باشد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در جلوی این گوشی هوشمند استفاده شده است که از روزنه F/2.0 بهره می‌برد.

    کمپانی اچ‌تی‌سی در گوشی هوشمند جدیدش از تکنولوژی BoomSound استفاده کرده است؛ این یعنی شاهد کیفیت صدای بسیار بالایی در یو 11 خواهیم بود.

    در جلوی اچ‌تی‌سی یو 11 از یک اسکنر اثر انگشت نیز استفاده شده است. پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی از دو درگاه سیم‌کارت نانو، سیستم شارژ سریع 3.0، چیپ NFC و ارتباطات 4G LTE بهره می‌برد. همچنین می‌توانید با استفاده کارت حافظه میکرو اس‌دی میزان حافظه ذخیره‌سازی آن را افزایش دهید.

    در آخر می‌توان به باتری اشاره کرد که ظرفیت آن طبق شایعات، 3000 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است. اچ‌تی‌سی یو 11 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 و مجهز به رابط کاربری Sense است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر