اچ تی سیU۱۱ با اسنپدراگون ۸۳۵ در بنچمارک رؤیت شد

عصر کالا- امتیازات بنچمارک گیک‌بنچ اچ‌تی‌سی یو ۱۱ منتشر شده است که در آن می‌‌توان مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند را مشاهده کرد.

اچ تی سیU۱۱ با اسنپدراگون ۸۳۵ در بنچمارک رؤیت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالال» به نقل از زومیت، اچ‌تی‌سی در سال 2017 قبل از اینکه گوشی هوشمندی مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 عرضه کند، محصولی به نام اچ‌تی‌سی یو اولترا معرفی کرد که از تراشه اسنپدراگون 821 بهره می‌برد.

    کمپانی تایوانی وعده داده است گوشی هوشمندی عرضه خواهد کرد که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 باشد. محصول جدیدی که ابتدا با نام اچ‌تی‌سی اوشن یا اچ‌تی‌سی 11 شناخته می‌شد، بعدها اچ‌تی‌سی یو نام گرفت. البته افشاگر معروف، ایوان بلس، به‌تازگی اعلام کرده است که نام پرچم‌دار بعدی کمپانی تایوانی، اچ‌تی‌سی یو 11 خواهد بود.

    مدیرعامل اچ‌تی‌سی در مصاحبه‌ای، وجود گوشی هوشمندی را تأیید کرده که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 است. همچنین اعلام شده که اچ‌تی‌سی یو 11 در 16 می رونمایی می‌شود.

    حال جزئیات بنچمارکی از اچ‌تی‌سی یو 11 منتشر شده است که وجود مشخصات سخت‌افزاری مانند اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت حافظه رم را تأیید می‌کند.

    محصول جدید اچ‌تی‌سی در بنچمارک گیک‌بنچ با شماره مدل MSM8998 ظاهر شده است و توانسته در تست تک‌هسته‌ای به امتیاز بالاتر از 1900 و در تست چند هسته‌ای امتیازی بین 6137 و 6413 به‌دست بیاورد. امتیاز اچ‌تی‌سی یو 11 را می‌توان با پرچم‌داران کمپانی‌های دیگر مانند گلکسی اس 8 سامسونگ مقایسه کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر