کانسپت گوشی اچ تی سی یو ۱۲ با ۴ دوربین

عصر کالا: کانسپت اچ تی سی یو ۱۲ (HTC U۱۲) طرحی مفهومی از گوشی جدید HTC است که مشخصات و طراحی منحصربه‌فردی داشته و خبر از محصولی خاص می‌دهد. در ادامه بیشتر با این طرح مفهومی آشنا خواهیم شد.

کانسپت گوشی اچ تی سی یو ۱۲ با ۴ دوربین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲:۰۰
  • کانسپت گوشی اچ تی سی یو 12 با 4 دوربین
  • کانسپت گوشی اچ تی سی یو 12 با 4 دوربین
  • کانسپت گوشی اچ تی سی یو 12 با 4 دوربین
  • کانسپت گوشی اچ تی سی یو 12 با 4 دوربین
  • کانسپت گوشی اچ تی سی یو 12 با 4 دوربین

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، در حال حاضر، گوشی اچ تی سی یو 11 به عنوان پرچمدار این کمپانی تایوانی شناخته می‌شود. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، فروش این محصول نسبت به مدل‌های پیش از آن (اچ تی سی ام 9 و اچ تی سی 10) سرعت بیشتری را تجربه کرده و بنا به ادعای بنچمارک AnTuTu، بهترین گوشی ماه می سال 2017 (نیمه دوم اردیبهشت) لقب گرفته است. اگرچه HTC هنوز صحبتی از پرچمدار بعدی خود به میان نیاورده، اما به تازگی کانسپت اچ تی سی یو 12 منتشر شده که بسیار جالب توجه است.

همانطور که در تصاویر نیز می‌بینید، کانسپت اچ تی سی یو 12 دارای طراحی کاملا متفاوتی با اچ تی سی U11 است. در واقع، چه از نظر صفحه نمایش و یا دوربین، هیچ شباهتی بین این دو اسمارت فون وجود ندارد.

اچ تی سی U12 به نمایشگر 5.7 اینچی تمام صفحه با وضوح 4K، لبه‌های خمیده و زائده‌های کناری بسیار باریک مجهز است. در حاشیه بالایی گوشی جدید اچ تی سی دوربین سلفی دوگانه 16 مگاپیکسلی قرار داده شده و در قسمت پایین نیز تنها لوگوی اچ تی سی مشاهده می‌شود.گ

قاب پشتی پرچمدار بعدی اچ تی سی (برخلاف یو 11 و یو اولترا) از جنس فلز بوده و در مرکز آن نیز دوربین دوگانه با لنزهای عمود بر هم، به همراه دو عدد فلش LED در سمت راست دوربین تعبیه شده است.

در کانسپت اچ تی سی یو 12 خبری از دکمه فیزیکی جهت اسکن اثر انگشت نیست. این بدین معناست که به احتمال زیاد کمپانی تایوانی از جدیدترین تکنولوژی کوالکام، یعنی اسکنر زیر نمایشگر، در محصول بعدی خود استفاده خواهد کرد.

دیگر مشخصات اچ تی سی یو 12 تقریبا قابل پیش‌بینی است؛ انتظار می‌رود بالارده‌ی بعدی این شرکت سازنده به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. در لبه پایینی این محصول اسپیکرهای JBL وجود خواهد داشت اما نباید منتظر حضور جک 3.5 میلیمتری صدا در این گوشی باشیم.

به جز این موارد، فعلا از دیگر ویژگی‌های U12 (مانند ظرفیت باتری و قیمت احتمالی) خبری در دست نیست.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر