اولین تصویر از گوشی پرچمدار آینده HTC فاش شد

عصر کالا- امروز تصویری از یک مدل گوشی جدید HTC فاش شد که به نظر می رسد پرچمدار جدید این شرکت با نام HTC U (OCEAN) باشد.

اولین تصویر از گوشی پرچمدار آینده HTC فاش شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کلیک، HTC در ماه ژانویه گذشته اعلام کرد که قصدی برای عرضه گوشی هوشمندی با نام HTC 11 ندارد. البته این موضوع به معنی آن نیست که U Ultra تنها گوشی هوشمند رده بالای این شرکت در سال 2017 باشد. انتظار می رود که گوشی HTC U (با نام رمز Ocean) در آینده نزدیک رونمایی شود.

    اخیرا ایوان بلاس تصویری از یک مدل گوشی HTC منتشر کرده است که به نظر می رسد همان HTC U باشد. ظاهرا گوشی پرچمدار آینده HTC بدنه ای صیقل یافته داشته و از لبه ها و گوشه های گرد به همراه یک حسگر اثر انگشت کوچک در بخش جلویی بهره مند است. این دستگاه به HTC U Ultra شباهت هایی دارد، با این حال از صفحه نمایش جانبی بی بهره بوده و دوربین پشتی آن نیز طراحی متفاوتی دارد. حقیقتا باید گفت که دوربین پشتی این محصول کمی عجیب به نظر می رسد، اما شاید این تصویر نمی تواند این گوشی را آن طور که شایسته است به نمایش بکشد.

    طبق خبر های فاش شده قبلی، گوشی هوشمند HTC U دارای صفحه نمایش QHD (رزولوشن 1440x2560) با اندازه 5٫5 اینچ بوده و به آخرین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپ دراگون 835، مجهز است. یکی از برجسته ترین ویژگی های این گوشی را می توان فریم حساس به فشار آن دانست که Edge Sense نام گرفته است. این ویژگی به شما اجازه می دهد با انجام حرکات خاصی مثل کشیدن انگشت یا فشار دادن لبه ها، اعمال متفاوتی را در گوشی به انجام برسانید. از سایر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین پشتی 12 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی میزبان اندروید نوقا 7 به همراه رابط کاربری Sense 9 خواهد بود.

    در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان و مکان رونمایی از این گوشی در دسترس نیست. در هر صورت این گوشی را می توان پرچمدار حقیقی HTC در سال 2017 به شمار آورد، هر چند نمی توان آن را جانشین HTC 10 خواند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر