پرچمدار جدید HTC به نسل ۵ بلوتوث مجهز خواهد بود

عصر کالا- لیستی بر روی سایت bluetooth.org نشان می دهد پرچمدار جدید HTC از جدید ترین نسل فناوری بلوتوث استفاده می کند. ترنجی را دنبال کنید..

پرچمدار جدید HTC به نسل ۵ بلوتوث مجهز خواهد بود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ امروز HTC اطلاعاتی درباره عرضه پرچمدار جدید خود HTC U ارائه کرد. هرچند یک ویدیو 5 ثانیه ای اطلاعات زیادی درباره چگونگی گوشی نمی دهد. لیستی بر روی سایت Bluetooth.org نشان می دهد گوشی جدید HTC با شماره مدل STK-Q50-2PZC که با نام HTC U شناخته می شود از نسل 5 بلوتوث بهره می برد.

    بلوتوث 5 آخرین نسل فناوری های بی‌سیم است. نسبت به نسل قبلی 4.2 در حدود 4 برابر شعاع بیشتر را پوشش می دهد، 2 برابر سرعت بیشتری دارد و قابلیت اتصال 2 دستگاه همزمان را داراست. گلکسی اس 8 اولین موبایل با این فناوری بود و به نظر می رسد HTC U پس از آن این تکنولوژی را به همراه داشته باشد.

    HTC U از پردازنده کوالکام 835 قدرت می گیرد و دارای صفحه نمایش 5٫5 اینچی با کیفیت QHD است. سیستم عامل آن اندروید 7٫1 و از جدیدترین سری رابط کاربری HTC یعنی HTC Sense 9.0 بهره می برد. تمامی اطلاعات و قابلیت ها 21 خرداد (16 می) بطور رسمی در مراسم رونمایی معرفی و تأیید خواهند شد.

    نظر شما درباره این پرچمدار چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر