گوشی HTC U۱۱ با ۶ گیگابایت رم به ایران می‌‎آید

عصر کالا- بر طبق آخرین اخبار منتشر شده، گوشی HTC U۱۱ به زودی در برخی از کشورهای آسیایی از جمله ایران با مدل ۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد؛ برای بررسی بیشتر این موضوع با کلیک همراه باشید.

گوشی HTC U۱۱ با ۶ گیگابایت رم به ایران می‌‎آید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل ازکلیک، همانطور که در جریان قرار گرفته اید، شرکت تایوانی و معروف اچ تی سی حدود یک ماه گذشته از پرچمدار جدید خود با نام اچ تی سی یو 11 (HTC U11) رونمایی کرد. گوشی اچ تی سی U11 یک پرچمدار تمام عیار، زیبا و با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی است که آن را در حال حاضر به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند دنیا تبدیل کرده است.
    گوشی اچ تی سی U11 قرار است در دو نسخه عرضه شود. یکی از آنها دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگایت حافظه داخلی است و دیگری 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. چندی پیش اطلاعات جدیدی از سوی یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی منتشر شد که نشان می‌دهد تلفن هوشمند اچ تی سی U11، پرچمدار جدید شرکت تایوانی اچ تی سی قرار است در نسخه 6 گیگابایتی در برخی از کشورهای آسیایی و منطقه خاورمیانه از جمله چین، تایوان، مالزی، هند، هنگ کنگ، سنگاپور، روسیه، عربستان سعودی و فیلیپین عرضه شود.

    از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی اچ تی سی U11 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 با فرکانس 2٫45 و 1٫9 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 540، صفحه نمایش 5٫5 اینچی از نوع Super LCD5 با وضوح تصویر کواد اچ دی با تراکم پیکسلی 534 پیکسل در هر اینچ با محافظت گوریلا گلس نسخه 5، 4 و 6 گیگابایت حافظه رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه رم با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1٫7 همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2٫0، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 3٫0 کوالکام و سیستم عامل اندروید 7٫1 نوقا همراه با رابط کاربری HTC Sense اشاره داشت.

    موبایل‌های هوشمند و بسیاری از امارات متحده عربی و هند وارد بازار ایران می‌شوند؛ به همین دلیل احتمال می‌رود که نسخه 6 گیگابایت حافظه رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی گوشی گوشی اچ تی سی U11 به صورت رسمی یا غیر رسمی وارد بازار ایران شود. همچنین انتظار می‌رود که در صورت بالا بودن قیمت تمام شده گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 این گوشی تنها در نسخه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به صورت رسمی وارد بازار ایران شود و نسخه 6 گیگابایت آن نیز به صورت غیر رسمی و محدود وارد بازار موبایل کشورمان گردد.

    طبق اطلاعات به دست آمده ، نماینده اچ تی سی در ایران در حال انجام امور مربوط به ورود گوشی اچ تی سی U11 به بازار ایران است اما هنوز اطلاعاتی از نسخه‌ای که قرار است وارد ایران شود، وجود ندارد؛ با این حال باید انتظار داشته باشیم که گوشی هوشمند اچ تی سی U11 در هفته‌های اول تیرماه در نسخه 4 گیگابایت رم با قیمت 2 میلیون و 300 و در نسخه 6 گیگابایت رم با قیمت 2 میلیون و 650 هزار تومان وارد بازار ایران شود. لازم به ذکر است که این گوشی در انگلستان 750 یورو قیمت دارد و به همین دلیل به صورت قطعی باید گفت که نسخه 4 یا 6 گیگابایت آن بیشتر از 2 میلیون تومان به صورت عرضه رسمی قیمت خواهند داشت.

    در نهایت باید گفت که گوشی هوشمند اچ تی سی U11، پرچمدار جدید شرکت معروف و قدیمی اچ تی سی یک موبایل هوشمند تمام عیار با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه است که از طراحی چشم نواز و خاصی نیز بهرمند شده است. اچ تی سی یو 11 شاید بتواند جان دوباره‌ای به بازار اچ تی سی در ایران و جهان بدهد اما باید توجه داشته باشیم که سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم، سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و ال جی جی 6 با سخت افزاری نسبتا مشابه و قیمتی مناسب رقبای بزرگی برای اچ تی سی U11 به شمار می‌روند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر