کاهش ۳۳ درصدی درآمدزایی HTC نسبت به پارسال

عصر کالا- گزارش‌های منتشر شده از شرکت htc نشان می‌دهد که درآمد آن در ماه فوریه ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۳۳ درصدی درآمدزایی HTC نسبت به پارسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی که در چند سال اخیر با بحران و فشارهای مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند ، به تازگی گزارش مالی ماهانه خود را منتشر کرده که نشان می دهد درآمدهای این شرکت که روزگاری از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان موبایل در جهان به شمار می رفت، در فوریه 2020 ، تنها 14 میلیون دلار بوده است. این بدان معناست که درآمد htc نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد و نسبت به ماه قبل از آن یعنی ژانویه، 12 درصد کاهش یافته است.

    بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، همانطور که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی برآورد کرده بودند ، به نظر می‌رسد اوضاع برای شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی که چند سال پیش از غول‌های تکنولوژی موفق و بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان بود، اصلاً خوب پیش نمی رود و وضعیت آن همچنان رو به وخامت گزارش می شود.

    با اینکه سالهای گذشته برای این شرکت جزو بدترین سال های تجاری و اقتصادی به شمار می رود و این شرکت هر ساله متحمل ضرر و زیان های مالی هنگفتی می‌شد، اما اچ تی سی با هدف گذاری های بلندمدت و سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های نوین و نوظهور همچون واقعیت افزوده و مجازی تصمیم گرفته بود که به مرور شرکتش را از خطر ورشکستگی و فروپاشی برهاند. حال اینکه این تصمیمات و اقدامات تا چه اندازه برای این شرکت کارساز باشد، هنوز معلوم نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر